nedelja

Pečene perutničke, pire krompir iz sladkega krompirja in maslen ohrovt

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • pečene perutničke
  • pire iz sladkega krompirja
  • maslen ohrovt
  • endivija v solati
PEČENE PERUTNIČKE
Perutničke sem dala v marinado, ki sem jo naredila iz kečapa, gorčice, ostrigine in sojine omake, meda in strtega česna. Potem sem jih dala na s peki papirjem obložen pekač in spekla v pečici. Zelo okusno.

PIRE IZ SLADKEGA KROMPIRJA
Dva velika krompirja sem obelila, narezala na kocke in skuhala v slani vodi. Nato sem vodo odcedila, krompirju dodala malo mleka, košček masla in žličko medu ter dobro pretlačla. Nama je bilo zelo slastno.

MASLEN OHROVT
Ohrovt (četrt glave približno) sem dobro umila in narezala na rezine. Le-te sem pokuhala v slani vodi in odcedila. V loncu sem raztopila maslo, dodala na koščke narezano slanino in jo malo popražila. Dodala sem ohrovt in še enkrat na hitro popražila.

SOLATA
Nekaj endivije sem imela še (pa še za jutri jo imam), pa sem jo pripravila. Pozabila pa sem krompir skuhat, pa je glih tak dobra bila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar