petek

Čebulna bržola, ohrovtov ponvičnik in stročji fižol v solati

Petkovo kosilo:
  • juha
  • čebulna bržola
  • ohrovtov ponvičnik
  • stročji fižol v solati
ČEBULNA BRŽOLA
Dolgo sem razmišljala, kaj bi danes pripravila in sem se odločila za goveje meso, ker ga redkokdaj jemo. Kupila sem dva zrezka (bržola) in ju pripravila v čebulni omaki.
Zrezka sem po eni strani potolkla, solila in poprala. Nepotolčeno stran sem pomokala, potolčeno pa namazala z gorčico.
V vroči ponvi sem zrezka najprej popekla na pomokani strani, nato pa še na drugi strani. Vzela sem ju ven in v ponev vsipala narezano čebulo (eno belo in eno rdečo). Malo sem solila in dodala košček masla. Popraženi čebuli sem spet dodala zrezka, zalila z jušno osnovo in počasi dušila do mehkega. Odlično je bilo. Mnjami.

OHROVTOV PONVIČNIK
Včeraj sem še zadnjo glavo ohrovta pobrala na vrtu. Eno polovico sem porabila danes, druga bo pa za jutri. Hotela sem ga pripraviti nekoliko drugače, pa sem našla tale recept.
Pol glave sem dobro očistila in narezala na rezance. V vreli in osoljeni vodi sem ga blanširala in odcedila. Ko se je ohladil sem ga dobro ožela in narezala še na manjše kose.
V skledi sem stepla dva rumenjaka in 50g mehkega masla. Dodala sem ohrovt, nasekljano šalotko in peteršilj, sol in poper ter drobtine. Iz beljakov sem stepla sneg in ga počasi vmešala v omako.
Keramični pekač sem namastila in pomokala ter vanj vsipala pripravljeno maso, ki sem jo lepo porazdelila. Nato sem jo spekla (pol ure na 180 stopinj, potem pa sem še pustila v topli pečici, ker nismo šli takoj h kosilu). Zelo okusno mi je bilo.

STROČJI FIŽOL
Danes sem na tržnici dobila taki fini rumeni stročji fižol. Polovico sem ga danes pripravila v solati. Skuhala sem ga, odcedila in pustila, da se je ohladil. Dodala sem mu česen, sol, poper, bučno olje, kis in vodo. Zelo slasten. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar