nedelja

Svinjski medaljoni v smetanovi omaki, ajdova kaša z gobicami in popečena bučka

V znamenju smetane:
  • juha
  • sv. medaljoni v smetanovi omaki
  • ajdova kaša z gobicami
  • popečena bučka
  • kumarica z jogurtom
MEDALJONI V OMAKI
Pol fileja sem narezala na medaljone, jih solila in naoljila ter popekla v vroči ponvi. Zalila sem s smetano, dodala gorčico in sojino omako ter še malo pokuhala.

AJDOVA KAŠA Z GOBICAMI
Posebej sem v jušni osnovi skuhala ajdovo kašo. Gobice sem popražila na šalotki. Začinila sem s soljo, timijanom in peteršiljem. Dodala sem kašo in še hitro malo popražila.
Zalila sem s sladko smetano, ki sem jo morala porabiti, zato je bilo malo preveč smetanostno (okej, saj vem, da beseda ni glih prava, ampak mi paše v kontekst).
Čeprav je bilo skupno kosilo polno smetane, je pa bilo kljub vsemu zelo okusno. 

POPEČENA BUČKA
Ker imamo še vedno ogromno bučk, sem eno narezala na rezine in jo popekla na olivnem olju. Pripravila sem strt česen in nasekljan peteršilj, dobro premešala s popečenimi bučkami in zavila v alu folijo, da je ostalo toplo. Vse smo zmazali, pa še moja dva sta jamrala, da je premalo. 


KUMARICA Z JOGURTOM
Kumarico sem obelila in naribala ter solila, da je spustla vodo. Pol sem jo fajn ožela in zmešala z grškim jogurtom, olivnim oljem in strtim česnom. Dala sem v hladilnik, da se je fajn ohladlo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar