sobota

Ocvrti piščančji zrezki, krompir in fižol s kislo smetano in popečena bučka

Čas trgatve:
  • juha z rezanci
  • pohani piščančji šnicli
  • krompir in fižol s kislo smetano
  • popečena bučka
  • solati
POHANI ŠNICLI
Dvojne prsi sem narezala na šnicle; eno kost pa sem dala kuhat za juho. Meso sem solila in spanirala (moj starejši sin mi je prišel pomagat) v moki, jajcih z mlekom in drobtinah. Zrezke sem potem ocvrla v vročem olju in jih dala na papirnato brisačo, da je malo mast popilo.

KROMPIR IN FIŽOL S KISLO SMETANO
Stročji fižol sem narezala in ga v slani vodi skuhala. Tudi obeljen in na kocke narezan krompir sem skuhala v slani vodi. Oboje sem odcedil.
V prazen lonec sem dala košček masla in dve žlici kisle smetane. Krompri in fižol sem dala vanj in dobro premešala. Mnjami.

POPEČENA BUČKA
Bučko sem obelila, narezala na rezine (koščice sem odstranila) in solila. V ponvi sem jih popekla na olivnem olju. Dala sem jih na alu folijo, potrosila s česnom in peteršiljem ter zavila, da je ostalo toplo.

SOLATI
Pripravila sem dve solati, in sicer endivijo s krompirjem in zeljno solato s krompirjem. Jaz vedno dam v te solate krompir, se mi zdi takoj boljša. Sama sicer ne jem zeljne in je tudi danes nisem.

PS: Ko smo že jedli, sem se spomnila na slikce, zato sem na hitro naredila par posnetkov, kar se tudi vidi. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar