sobota

Svinjska pečenka, bučni pire in ohrovtovi polpeti

Sobotno kosilo:
  • paradižnikova juha z rižem
  • sv. pečenka
  • bučni pire
  • ohrovtovi polpeti
  • solati
PARADIŽNIKOVA JUHA Z RIŽEM
Uporabila sem pripravljeno paradižnikovo omako, ki sem jo pred časom skuhala z domačega paradižnika. Zamrznjeno sem dala v lonec in segrela, da se je stopila. Potem sem dolila še malo jušne osnove in dodala malo sladkorja (je bila precej kisla) in origana. 
V juhi sem zakuhala še malo riža in jo servirala s kislo smetano in suhim koprom. Dobra je bila.

SV. PEČENKA
Kos mesa sem dala v marinado (sol, sojina omaka, kečap, gorčica, olje) in ga potem dala pečt. Dolila sem tudi nekaj jušne osnove. Med pečenjem sem parkrat dolila vodo in obrnila meso, da se je z obeh strani dobro popeklo. Meso je bilo sicer okusno, a kar precej žilavo.

BUČNI PIRE
Dejansko je bil bučno-krompirjev pire. Kuhat sem dala dva obeljena in na kocke narezana krompirja. Čez čas sem dodala še hokaido bučo (kolikor sem je pač še imela), da se je vse skupaj skuhalo. Potem sem odcedila, dodala mleko in maslo ter pretlačla v pire. Malo preveč je bilo okusa po krompirju, ampak je kljub temu bilo odlično.

OHROVTOVI POLPETI
Eno glavo (domačo) sem narezala na rezino in jih pokuhala v slani vodi. Potem sem jih odcedila in pustila, da so se shladili. Dobro sem jih ožela in jih zmešala z jajcem in drobtinami. Oblikovala sem polpete in jih popekla v vroči ponvi. Mnjami.

SOLATI
Porabila sem ostanke, in sicer nekaj zelene solate in pol kumare. Tak da smo imeli kar dve solati. (Če mogoče kdo ne ve šteti. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar