sreda

Golaž in kruh

Preprosto kosilo:
  • golaž in kruh
GOLAŽ
Nameravala sem narediti goveji golaž, potem pa sem videla, da sem si vzela sv. vratovino iz skrinje. In ker se je že odtalilo, nisem mogla zamenjati. Te pa sem pač naredila s svinjino golaž. Glih tak okusno.
Najprej sem popražila in podušila čebulo. Dodala sem na kose narezano meso, ki sem ga začinila s soljo, poprom, rdečo papriko, timijanom in lovorjevim listom. Dodala sem še narezan korenček in malo popražila, potem pa dušila. 
Zalivala sem z jušno osnovo, potem pa sem vlila še približno en deci domače paradižnikove omake v golaž. Še sem en čas dušila, dokler ni bilo meso mehko. Zelo okusno je bilo.
Ni se mi dalo delati nobene druge priloge, zato sva jedla kar beli kruh zraven. Najboljša kombinacija.


Ni komentarjev:

Objavite komentar