petek

Losos s koromačem in smetano, pečena buča in solata

Petkovo kosilo:
  • juha z rezanci
  • losos s koromačem in smetano
  • pečena buča
  • zelena solata
LOSOS S KOROMAČEM IN SMETANO
Dva lososova kotleta (brez kože) sem solila in dala na stekleni pekač. Koromač sem narezala na kocke, ga v ponvi malo popekla in nadevala okoli lososa. Vse sem potresla s koprom in prelila s sladko smetano.
V pečici se je peklo približno pol ure na 200 stopinjah. Bilo je fantastično dobro. Nič ne pretiravam, ker je bilo res njami. Sva s kruhom vse pomazala. ;)

PEČENA BUČA
Hokaido bučo (tričetrtine približno) sem obelila in narezala na kocke. Dala sem jih na pekač obložen s peki papirjem in začinila s soljo, muškatnim oreščkom in olivnim oljem. Tudi to sem pekla v pečici na 200 stopinjah. Istočasno kot lososa, vendar ne na istem pekaču. 
Z mojim sva ugotovila, da nama je ta buča vedno bolj všeč in moram rečt, da je zelo pasala zraven lososa. Vsaj nama.

SOLATA
Nekaj zelene solate in nekaj mladega radiča sem porezala in nama naredila solato. Tokrat s česnom, saj je naš mali itak noče jesti. Pa če je s česnom ali brez. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar