ponedeljek

Koščki svinjine v omaki iz jajčevca in riž

Danes:
  • juha z rezanci
  • koščki svinjine v omaki iz jajčevca
  • riž
  • solata
KOŠČKI SVINJINE V OMAKI IZ JAJČEVCA
En kos svinjine (plečka) sem narezala na koščke in jih v vroči ponvi popekla. Začinila sem jih s soljo. Potem sem jih predala na krožnik. Nadalje sem delala po tem receptu.
Že pred tem sem en jajčevec narezala na kocke in jih solila, da so malo spustili vodo. V vročo ponev sem najprej dala olivno olje in stisnjen česen, nato pa še kose jajčevca. Dodala sem malo domače paradižnikove omake in koščke mesa. Zalila sem z malo juhe in pokrila, da se je dušilo. Vmes sem parkrat premešala in dolila malo juhe. Zelo okusno.

RIŽ
Za prilogo sem skuhala čisto navadni riž. Uporabila pa sem jušno osnovo, pa še košček masla sem na koncu not dala, da je bolj okusen.

SOLATA
Malo endivije, še zadnje, kar sem dobila od sosede.

Ni komentarjev:

Objavite komentar