torek

Makaroni in solata

Na hitro:
  • makaroni  z mesno-zelenjavno omako
  • solata
MAKARONI
Za omako sem najprej popražila šalotko, dodala mleto mešano meso in ga začinila s soljo. Ko se je popražilo, sem dodala cvetačko, bučko in paradižnik. Seveda vse narezano na manjše kose. Malo se je popražilo, nato pa sem začela zalivati z jušno osnovo, pa dol sem pokrila, da se je dušilo. Začinila pa sem še z origanom in majaronom.
Skuhala sem makarone, jih odcedila, dala nazaj v pisker in prelila z malenkost olivnega olja, da se ne bi skup sprijeli. Ko je bila omaka gotova, sem jo prelila na makarone in dobro premešala. Odlično.

SOLATA
Kupila sem rdeči radič in radič štrucar. Oboje sem narezala in umila. Zraven sem skuhala še en krompir, ker je radič boljši s krompirjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar