četrtek

Stefani pečenka, blitvini polpeti in korenčkova omaka

Danes:
  • juha z rezanci in cvetačo
  • stefani pečenka
  • blitvini polpeti
  • korenčkova omaka
  • solata
STEFANI PEČENKA
Mleto mešano meso sem začinila s soljo in majaronom, dodala pol razžvrkljane jajce in drobtine ter dobro premešala. Maso sem oblikovala in v sredino dala trdo kuhano jajce. Po vrhu sem namazala s kečapom in dala pečt. Pečeno sem pustila malo počivati, nato pa sem jo narezala. Odlično mi je uspela.

BLITVINI POLPETI
Blitve imam ogromno, pa ne vem vedno, kako bi jo porabilo. Danes sem jo nekaj porezala, liste dobro umila, narezala na manjše kose in jih skuhala v slani vodi.
Odcejeno in ohlajeno blitvo sem dobro ožela in ji dodala pol razžvrkljane jajce, sol in muškatni orešček. Oblikovala sem polpete in jih na olivnem olju popekla.

KORENČKOVA OMAKA
Na mešanici masla in olivnega olja sem najprej popražila narezan por, potem pa sem dodala na kolobarje narezan oranžen in rumen korenček. Začinila sem s soljo in timijanom. Zalivala sem z vodo, da se je dušilo do mehkega.
Ko je bilo že kuhano, sem vmešala še žličko kisle smetane v omako. Mnjami.

SOLATA
Zelena solata in domač paradižnik. Vkup zmešano.

Ni komentarjev:

Objavite komentar