četrtek

Puranji zrezek, prosena kaša z gobicami in kuhan brokoli

Danes:
  • puranji zrezek
  • prosena kaša z gobicami
  • kuhan brokoli
  • solata
PURANJI ZREZEK
Zrezka sem potolkla, solila in naoljila ter spekla v vroči ponvi. 

PROSENA KAŠA Z GOBICAMI
Malo spremembe pa mora biti občasno, zato sem kupila proseno kašo in jo pripravila. Skuhala sem jo po navodilu, v vmesnem času pa sem začela pripravljati omako.
V ponvi sem popražila nasekljano šalotko. Dodala sem zmrznjene gobe in jih pražila. Začinila sem s soljo, timijanom in majaronom.  
Pripravljeni omaki sem dodala kuhano kašo in sladko smetano ter še malo pokuhala. Dobro je bilo, čeprav je meni ajdova kaša bolj všeč.

KUHAN BROKOLI
Skuhala sem ga na sopari.

SOLATA
Za solato sem porabila češnjeve paradižnike in pol kumare. Oboje sem narezala in dodala še naribani sir. Začinila sem s soljo, olivnim oljem, balzamičnim kisom in vodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar