torek

Testenine s piščančjo omako in solata

Na sinovo željo:
  • juha z jajčko
  • testenine z mesno-zelenjavno omako
  • solata
TESTENINE Z OMAKO
Moj dragi sine si je včeraj zaželel špagete z belim piščančjim mesom. Prav tako mi je rekel, sem se mu kar nasmejala. In seveda sem mu željo izpolnila.
Za omako sem najprej popražila nasekljan por, dodala na majčkene koščke narezano meso in ga solila. Popraženemu mesu sem dodala na koščke narezano bučko, malce pokuhano cvetačo in nekaj češnjevih (z domačega vrta). Večkrat sem premešala in ko je bilo že vse popraženo, še malo zalivala z jušno osnovo.
Proti koncu sem dodala še kanček kečapa in žličko kisle smetane. Pa še s peteršiljem sem potrosila. Skuhala sem malo špagetov in malo makaronov. V enem piskru sem odcejane špagete zmešala z omako; v drugem piskru pa sem makarone zmešala z nekaj omake. Pol pa smo jedli vsak po svojih željah.

SOLATA
Tudi solata je tokrat z domačega vrta, in sicer endivija ter par radičev, ki še sicer niso rdeči, ampak ker sem jih vseeno nekaj vrezala. Pa en kuhan krompir zraven.

Ni komentarjev:

Objavite komentar