petek

Jedilnik, 10. 1. 2014

Za prste polizat:
  • juha
  • skutini njoki s koromačem in dimljenim lososom
  • rdeča pesa
JUHA
Ne bom izgubljala preveč besed, povem samo, da je včerajšnja in zasipana z mojimi rezanci.

NJOKI S KOROMAČEM IN LOSOSOM
Za tole slastno in za prste polizat dobro jed glejte original recept, lahko pa kar moja navodila preberete, saj sem se jih držala. No, edino pri količini za njoke ne.
Najprej sem pripravila testo za njoke. Uporabila sem 250g pasirane skute, 150g ostre moke in sol. Iz tega sem zgnetla testo in ga dala za nekaj časa v hladilnik. V piskru sem zavrela slano vodo. Testo sem vzela iz hladilnika in ga raztrgala na štiri dele ter jih zvaljala v "kače". Z žlico sem potem "razrezala" na njoke, ki sem jih dala v vročo vodo. Ko so prišli na površje, sem jih še par minutk pokuhala, potem pa odcedila.
V vmesnem času pa sem pripravila omako iz koromača in dimljenega lososa. Koromač sem umila, razpolovila in odstranila kocen. Potem sam ga narezala na čimbolj tanke rezine. V ponvi sem segrela olivno olje in na njem popražila narezano zelenjavo. Solila sem in poprala. 
Čez čas sem dodala dimljenega lososa. Le-tega sem kupila, ker svežega niso imeli na voljo, pa še zanimalo me je, kakšnega okusa bo jed z dimljenim. Vzela sem 100g paket, rezine pa sem malo narezala. To sem torej dodala in malo popražila. 
Po nekaj minutkah sem začinila s svetlo sojino omako in zalila z belim vinom (nabavla sem rumeni muškat). Približno deci. Pustila sem, da je povrelo in za konec sem dodala še malo sladke smetane. Po nekaj minutah je bilo gotovo.
Kuhane njoke sem servirala na krožnik in preko prelila omako. Ocena: odlično, slastno, za prste polizat, fantastično,... Splača se.
Še to: sinu sem pripravila omako s puranjim mesom in brez alkohola. Tudi odlična zadeva.

SOLATA
Kar rdeča pesa. 

Že dolgo nisem nobene pesmice dodala, je že skrajni čas. Enjoy.

2 komentarja: