petek

Jedilnik, 3. 1. 2014

Danes:
  • juha
  • začinjena rebrca
  • ohrovt s krompirjem
  • kumarična solata
JUHA
Danes sem dala kuhat eno sv. kost + vse ostalo in skuhala eno odlično juhico. Zasipala pa sem jo z domačimi rezanci, ki sem jih sama naredila. Jeee... :)
Super juhica je bila, edino rezance moram naslednjič malo tanjše naredit. Glavno, da so mi uspeli.

ZAČINJENA REBRCA
Tale recept pa sem našla v križanki, ki jo trenutno rešujem. Zdel se mi je zanimiv in obenem preprost, zato sem ga sprobala.
Rebrca sem narezala in jih solila. Potem sem jih dala za štiri ure v marinado sestavljeno iz gorčice, kisle smetane, mlete rdeče paprike, majarona, peteršilja, česna in olivnega olja. Zraven bi morala biti še mleta kumina, a jaz osebno ne prenesem okusa, zato je ne uporabljam.
Po štirih urah sem jih v ponvi popekla, pokrila pa sem jih z alu folijo. Hitro so bila pečena, ker so itak bila drobna. So pa na koncu bila zelo mastna, ker se je tudi z mesa nacedilo kar nekaj masti. To me je edino motilo, drugače pa je bilo dobro.

OHROVT S KROMPIRJEM
Dva krompirja sem obelila, narezala na kocke in skuhala v slani vodi. Pol ohrovta sem narezala na kocke in jih oplaknila. 
V ponvi sem najprej popražila nasekljan por, potem sem dodala ohrovt in začinila s soljo, vegeto in sladkorjem. Malo sem popražila in vsipala odcejen krompir. Dobro sem premešala in pustila na šibkem ognju, da je ostalo toplo. 
Meni je to zelo okusna jed, še posebej se mi dopade, ker ohrovt še malo hrusta po ustih. 

KUMARIČNA SOLATA
Za spremembo sem danes kupila eno kumarico, ki sem jo obelila, naribala in začinila (česen, sol, poper, bučno olje, kis, voda). Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar