četrtek

Jedilnik, 30. 1. 2014

Slastno kosilo:
  • juha
  • hamburger
  • bučkin pomfri

JUHA
Jušno osnovo sem si včeraj pustila, danes sem samo notri korenček skuhala in zasipala z ribano kašo.

HAMBURGER
Danes smo jedli hamburgerje in bila sem res pridna, saj sem nam naredla tudi pleskavice namesto, da bi jih kupila.
Za pleskavice sem kupila mleto mešano meso. Doma sem narezala eno malo čebulo in strok česna ter oboje v ponvi popekla. Dala sem v plastično posodo in dodala nasekljan svež peteršilj, meso, sol, poper, eno jajce in malo naribanega sira. Dobro sem zmešala in maso dala v hladilnik počivat.
V ponvi sem segrela olje, iz pripravljene mase sem oblikovala pleskavice in jih popekla. Zelo so bile dobre.
Zraven sem pripravila liste zelene solate, rumeno papriko in paradižnik, rezine sira, kečap, majonezo in zenf. Dve lepinji sem prerezala na pol in vse štiri dele z notranje strani malo popekla v ponvi.
Vse sestavine sem dala na mizo, potem pa sva si po željah napolnila hamburger in vsak svojega pojedla. Sinko pa je jedel pleskavico, paradižnik in bučke.

BUČKIN POMFRI
Naredila sem bolj zdravo prilogo. Eno bučko sem obelila in narezala na debeljše palčke. V ponvi sem jih na olivnem olju na hitro popražila. Dala sem na krožnik, potrosla z origanom in soljo. 
Moj si jih je nadeval v hamburger, jaz sem jih zraven jedla kot pomfri. Kakorkoli, bilo je zelo okusno.

1 komentar:

  1. Super ideja!! Bravo.
    Jaz morda kopiram s tem da bom uporabil kakšen super RŽEN ali PIRIN KRUH. Njam...
    Kar tako dalje!

    OdgovoriIzbriši