torek

Jedilnik, 28. 1. 2014

Danes:
  • segedin 
  • polenta
SEGEDIN
Ker imam kislo zelje, sem ga danes nekaj porabila za segedin. Najprej sem v loncu na zaseki popražila nasekljano čebulo. Dodala sem na kose narezan sv. kos mesa (plečka) in popražila. Začinila sem s soljo in poprom. Čez čas sem vsipala not oprano kislo zelje. Dodala sem lovorjev list in česen. Pa pol jabolke sem not naribala.
To se je počasi dušilo, vmes sem malo premešala, pa malo z vodo zalila. Na koncu pa sem naredila še podmet. In sicer sem na olju segrela mleto sladko papriko, dodala mešanico kisle smetane in gustina. Vse skupaj sem dobro premešala in vsipala k zelju. Tudi to sem dobro premešala in pustila še malo kuhati. Slastno.

POLENTA
Dolgo časa sem kolebala ali naj sploh naredim kakšno prilogo, ali bi samo kruh jedla zraven. Na koncu sem se odločila za polento. Skuhala sem jo po navodilih (vrela voda, sol, maslo) in bila je ravno pravšnja. Sem bila  presenečena s kakšnim veseljem jo je moj mali jedel.

4 komentarji:

  1. Manjka še kakšen posladek, se ti ne zdi?
    Moj mož bi že hotel še kaj za povrhu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si pa tako pridna, vsak dan kuhaš, slikaš in prilepiš tukaj gor, da lahko preberemo. Super. Vedno te rada preberem. Zanima me samo to, a si mogoče doma na porodniški, da imaš čas vsak dan "kuhati "orng" kosilo? Večkra namreč omeniš vašega malčka...
    Lep pozdrav. sonja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za pohvalo.
      Sem doma, a porodniška se mi je že iztekla. Zdaj sem pa brezposelna, se trudim najti redno službo, delam po avtorski pogodbi.
      "Orng" kosila pa sem kuhala tudi takrat, ko sem hodila v službo, ker se rada za kosilo dobro najem. ;)
      Lp, Ana

      Izbriši