četrtek

Jedilnik, 9. 1. 2014

Mmmmm:
  • juha
  • popečen piščančji zrezek s karamelizirano čebulo
  • matevž
  • kuhan brokoli
  • rdeča pesa
JUHA
Tokrat sem skuhala telečjo kost + vse ostalo in je nastala ena res fina juhca. Ker že dolgo nismo jedli zlatih kroglic, smo si kar te vsipali v juho. Pa še drobnjak zraven.

POPEČEN ZREZEK S ČEBULO
Pol prsi sem prerezala, da sem dobila dva zrezka + mali košček za mojega sina. Meso sem malo potolkla in ga poprala. V ponvi sem segrela olivno olje in maslo ter na njem popražila meso. Kasneje sem ga vzela ven s ponve in ponovno dodala malo masla. 
Eno narezano čebulo sem dodala in posipala z rjavim sladkorjem. Počasi se je pražlo, da se je sladkor raztopil oz. karameliziral. Zalila sem z jušno osnovo, dodala rožmarin, majaron in špric balzamičnega kisa. Meso sem vrnila v omako in pustila še par minut. Odlično.

MATEVŽ
Za to jed sem se odločila, ker mi je včeraj ostalo nekaj kuhane fižole. Skuhala sem en večji krompir (narezan na kocke in v slani vodi). Odcejenemu krompirju sem dodala fižol, malček masla in mleka ter spasirala s paličnim mešalnikom. 

KUHAN BROKOLI
Da ne bi bil krožnik tako pusti in rjav, sem ga malo poživila s kuhanim brokolijem. Pa še malo vitaminčkov smo tako zaužili.
Aja, skuhala pa sem ga na sopari.

SOLATA
Namesto solate sem postregla z rdečo peso. Baje, da je tudi dobra za kri. 

3 komentarji:

  1. Ko delaš pire krompir ali matevža NIKOLI ne pasiraj s paličnikom, ker pride ven kot driska, preveč tekoče in pacasto.
    Vedno stlači ročno s tlačilcem za pire, boš videla da bo boljše.

    Lp, pika

    OdgovoriIzbriši
  2. Agree!!! Sam sicer nimam tlačilke, a imam 50 let staro KONKRETNO VILICO!!! Muaaa, takrat so še znali.
    Z njo pretlačim krompir; dobim mešanico pire/pražen krompir.
    SUPER JE!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni pa je všeč matevž na moj način, ker je zelo gosti in kompakten.

    OdgovoriIzbriši