nedelja

Jedilnik, 19. 1. 2014

Slastno nedeljsko kosilo:
  • zelenjavna juha
  • rezanci z rakci
  • solata
ZELENJAVNA JUHA
V bistvu sem skuhala juho iz svinjske kosti. Precejeni juhi sem dodala še malo brokolija in cvetače, tako da sem naredila neke vrste zelenjavno juho. Nisem pa je spasirala. Pa še malo zlatih kroglic smo si dodali zraven.

REZANCI Z RAKCI
Recept za tole slastno jed mi je posredovala ena prijazna gospa. Skoraj do pikici sem se držala njenih navodil, edino belega zelja nisem dodala. Nisem neka ljubiteljica zelja.
Najprej sem skuhala rezance. Hotela sem kupiti kitajske jajčne rezance, tiste ta najtanjše. A glej ga zlomka, v nakupovalnem centru naše štajerske prestolnice jih niso imeli. Te pa sem vzela ene rezance za vok. Saj ni treba biti malenkosten. Torej, rezance sem dala v vrelo vodo (dodala sem ji malo olja), kuhala dve minutki in odcedila. 
Prvo bom napisala, kak sem pripravila rakce. Odtaljene rakce ali kozice sem umila in osušila. En manjši ingver in štiri stroke česna sem na drobno nasekljala. V ponvi sem segrela sezamovo olje in vsipala not rakce. Začinila sem jih z ingverjem in česom ter dodala še malo sojine in ostrigine omake. Pač po občutku. Premešala sem in popražila ter potem odstavla.
Za omako pa sem najprej morala pripraviti zelenjavo. Uporabila sem zeleno, rdečo in rumeno papriko, por, korenček in mlado čebulo. Četrtinko vsake paprike sem na drobno narezala. Narezala sem čebulo in por. Korenček sem naribala na debelejše rezine.
V ponvi sem segrela olje in na njem na hitro (par minutk) popražila vso zelenjavo. Dodala sem sojino omako in ostrigino omako. V to pripravljeno omako sem počasi dodajala rezance, ki sem jih sproti trgala še na manjše kose. Ko se je vse dobro prepojilo in premešalo, pa sem dodala še popražene rakce. Slastno.

SOLATA
Včeraj sem nama kupla rukolo, ker imajo zdaj jo na zalogi v Šparu. Dobra je, dobra.

Ni komentarjev:

Objavite komentar