ponedeljek

Jedilnik, 13. 1. 2014

Ponedeljkovo kosilo:
  • juha
  • pečene perutničke
  • pečen krompir
  • kremna blitva
  • solata
JUHA
Juho sem imela od včeraj, danes sem v njej skuhala korenček in jo zasipala z mojimi rezanci.

PEČENE PERUTNIČKE & PEČEN KROMPIR
Perutničke sem umila in prerezala na pol. Dala sem jih na pekač obložen s peki papirjem. Začinila sem jih s soljo in rožmarinom in dodala zaseko. Pekla sem jih na 200 stopinjah približno tričetrt ure. Proti koncu sem vklopla žar funkcijo. Fajn so se zapekle.
Zraven sem dala pečt še krompir. Obelila sem dva krompirja in ju narezala na kocke. Začinila sem enako kot meso. Slastno. 

KREMNA BLITVA
V bistvu sem jo naredila po istem postopku kot špinačo. Blitvo sem umila in odrezala trde kocene. Liste sem potem še razrezala na rezine, ki sem jih na hitro pokuhala v slani vodi. 
V piskru sem na maslu popražila malo česna in Gustina (namesto moke). Zalila sem z malo vode, v kateri se je kuhala blitva, zatem pa sem dodala še blitvo. Podušila sem in začinila s soljo, poprom in muškatnim oreščkom. Po desetih minutah sem odstavila in vlila not še mešanico mleka in kisle smetane. Zelo dobro.

SOLATA
Za spremembo sem kupila endivijo, ker je pač bolj poceni. Dobra pa res ni tak fejst. Vsaj meni. Ampak sem jo naredila s krompirjem in bučnim oljem, pa je bila glih tak fajn za pojest. Pa še za jutri bo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar