sreda

Jedilnik, 15. 1. 2014

Danes:
  • svinjski zrezek
  • kisla repa
  • pire krompir
ZREZEK
Dva zrezke od ribice sem malo potolkla, solila in popekla na sezamovem olju. Čisto nič drugega. In bil sta zelo dobra.
Včasih je preprosto boljše kot nekaj zapletenega. 

KISLA REPA
Repo sem kot po navadi najprej malo umila, nato pa jo dala kuhat. Dodala sem poper in lovorjev list. Kuhani repi sem dodala podmet (Gustin in kisla smetana). 
Za piko na i, pa sem dodala že popraženo zaseko. Mogoče sem si samo domišljala, a prepričana sem, da je zaradi zaseke bila boljša kot po navadi.

PIRE KROMPIR
Najprej sem razmišlja, da bi naredla maslen krompir, ampak se mi je zdel pire boljša izbira. Krompir sem skuhala v slani vodi in ga odcedila. Dodala sem malo popražene zaseke (ampak res malo), mleko, kislo smetano in pretlačla.

4 komentarji:

  1. Živijo pridna kuharca Ana!
    Me veseli, da so vam bili špageti s tuno všeč! Verjetno so z dodatkom česna še boljši! Vsekakor so pa hitro pripravljeni!
    Jaz se pa pripravljam, da naredim "mehiško" kosilo po tvojem receptu! Saj verjetno daš lahko notri tudi kakšno drugo meso (npr. piščanca) in brez fižola, kajne? Vsekakor mora biti fino, ker daš še v pečico, da se vse stopi, prepoji in je vroče!
    Sporočim, kako je uspelo!
    LP, Daisy

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljena Marjetica,
      ta tunina omaka nam je bila res slastna. Moj je rekel, da je dosti boljša, kot moja varianta s kečapom.
      Pri tortiljah je fajn, da je nadev omejen z vašo domišljijo. Hočem povedati, da lahko uporabite katerokoli meso ali zelenjavo po vašem okusu.
      Midva imava oba rada te tortilje, vendar jih nočem prevečkrat delat, da se jih ne bi preobjedla. :)

      Lp, Ana

      Izbriši
  2. Mmmmm, pire krompir , zreezk in repa...mmmm

    Dobra ideja za danes.

    OdgovoriIzbriši