ponedeljek

Jedilnik, 6. 1. 2014

Danes:
  • lečina juha
  • tortilje po mehiško
  • solata
LEČINA JUHA
Prvič sem kupila lečo in jo pripravila. Že takoj naj kar povem, da mi ni uspelo. Poiskala sem en recept za juho; prebrala in upoštevala pa sem tudi navodila na vrečki od leče. 
Torej, lečo sem umila in jo dala v lonec. Dolila sem vodo in dala kuhat. Od začimb sem dodala samo lovorjev list, ker je na vrečki pisalo, naj se leča soli na koncu. 
Na vrečki je prav tako pisalo, da je leča kuhana po 20 do 25 minutah. Po pol ure še vedno ni bila; midva pa več nisva imela časa, da bi lahko še en čas kuhala, tako da juhe nisva jedla.
Aja, pa še podmet sem naredila (zaseka + česen + moka), čeprav ni kaj dosti hasnilo, ker leča pač ni bila kuhana.
Bom morala še probat, naslednjič za kakšno drugo jed. Mogoče v solati ali kaj podobnega.


TORTILJE PO MEHIŠKO
Te pa so mi super uspele. Najprej sem pripravila nadev. Popražila sem čebulo, mleto meso, rdečo papriko, grah in fižol s konzerve. Dodala sem narezane pelate in začinila s soljo, baziliko in čilijem.
Tortilje sem namazala z mešanico kisle smetane in gorčice, dodala nadev, nariban sir in preložila. Po vseh sem nadevala še malo nadeva in naribala sir ter spekla. Odlično.

SOLATA
Kupila sem radič štrucar, ker je bil edini slovenskega porekla. Narezala sem ga na rezine in umila. Dodala pa sem še kuhan krompir. Začinila pa sem z bučnim oljem, kisom, vodo in soljo. Malo je grenki. 

1 komentar:

  1. lečo zjutraj namočite v vodo, potem pa bo kuhana v 20-25 minutah.

    OdgovoriIzbriši