četrtek

Jedilnik, 17. 1. 2014

Odlično kosilo:
  • juha
  • pečena orada
  • zelenjavne priloge
  • solata
JUHA
Pri nas pa brez dobre župce res ne gre. Ponovno sem skuhala eno domačo, zasipala pa sem jo z mojimi rezanci.

PEČENA ORADA
Oradi sem najprej fajn spucala, potem pa osušila in dala na pekač. Začinila sem jih samo s soljo in rožmarinom ter prelila z olivnim oljem. Pekla sem dobre pol ure na 200 stopinjah.

ZELENJAVNE PRILOGE
Glede prilog pa sem se potrudila, saj sem pripravila kar tri različne. Sicer so vse tak ejnfoh za pripravit, da sploh nisem dosti dela imela z njimi. Pripravila pa sem popečeno papriko, kuhano cvetačo in popečen koromač.
Pol rumene paprike sem narezala na trake in jih v ponvi na olivnem olju malo popekla. Dajo pa taki fajn sladkasti okus.
Cvetačo sem skuhala na sopari, baje da tako največ vitaminčkov ostane v zelenjavi.
Koromač pa sem umila, odrezala kocen in vejice ter ga razpolovila. Obe polovici sem na hitro pokuhala v slani vodi (slabih deset minut). Vzela sem jih ven in odcedila. Iz alu folije sem naredila en mini pekač in nanj dala obe polovici koromača. Zelenjavo sem solila in poprala ter gor nadavala nasekljane vejice (ki sem jih prej stran odrezala), mešanico drobtin in parmezana ter kos masla. S folijo vred sem to dala na pekač, na katerem sta se pekli oradi, in sicer zadnjih petnajst minut. 
Tako pripravljen koromač ima precej močan okus, ki verjetno marsikomu ni všeč. Tudi jaz se še ga privajam. Veliko bolj mi je bil všeč, ko sem ga pred dnevi pripravila z lososom in skutinimi njoki. Ampak tudi ta jed ni slaba.

SOLATA
Še vedno jeva endivijo. Tokrat nisem skuhala krompirja, ampak sem gor narezala veliko česna. Pa bučno olje mora biti. 

5 komentarjev:

  1. Pozdravljena!
    Danes sem pripravila tortiljo po tvojem predlogu, prav tako sem jo nadevala z mletim mesom in tudi fižolom in sem bila pohvaljena ;) ! Pri tej jedi res lahko improviziraš in si izmišljuješ vsakič druge sestavine. Bom še pripravila!
    Na koromač se tudi jaz še privajam in nisem našla še recepta, da bi lahko rekla - o to je pa dobro!
    Včasih tudi jaz skuham kakšno zelenjavo na sopari! Predvsem mi je všeč krompir - najboljši je mlad - s tem da mu dodam, takrat ko se kuha, kumino (op.p.: te pa ne maraš, kajne!?), ko je kuhan ga zabelim z maslom! Lahko in enostavno!
    No to je vse ...za danes!
    LP, Daisy

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, Marjetica (upam, da te ne moti, če poslovenim tvoje ime), me veseli, da ti vam je tortilja bila všeč.
      Koromač je meni bil všeč v tisti jedi z lososom, kot sem že napisala, ker se njegov okus malo porazgubi v lososu in sladki smetani. Poskusi narediti.
      Krompir kuhan na sopari? Tega pa še nisem slišala. Kako dolgo pa se na ta način kuha oz. se dejansko skuha?
      Ne, kumine pa res ne prenesem. Jaz je sploh nimam doma, čeprav bi pri nekaterih jedeh res pasala zraven.

      Lp, Ana

      Izbriši
    2. Pozdravljena kuharca Ana!
      Krompir se dejansko skuha, narezan na koščke v pol ure, lahko pa tudi prej, sicer ga pa probaš, če je že OK! ;)
      Bom probala ja, tudi koromač z lososom!
      LP, Daisy - Marjetica :).

      Izbriši
    3. P.s.: Sem se zdaj spomnila, da ima koromač malo okusa po kumini :) !
      Kaj praviš pa na to ?!

      Izbriši
    4. Bom poskusila enkrat skuhat krompir na sopari, da vidim, če mi bo všeč.

      Koromač okus po kumini?! Zdaj vem, zakaj mi ni pretirano všeč ta okus;) Ampak, baje je koromač poln dobrih sestavin za naše telo, pa bi ga rada malo večkrat vključila v naš jedilnik.

      Lp, Ana

      Izbriši