torek

Jedilnik, 14. 1. 2014

Mmmm:
  • juha
  • špageti s tunino omako
  • solata
JUHA
Porabila sem še zadnjo jušno kocko oz. osnovo za juho. Imam še nekaj malih kock. V glavnem, skuhala sem še korenček in zakuhala z rezanci.

ŠPAGETI S TUNINO OMAKO
Tokrat sem naredila tunino omako po navodilih, ki jih je Marjetica (Daisy) enkrat zapisala med komentarje. Slastno.
Nekaj olja s konzerve sem vlila v ponev in na njem popražila strt česen (dva stroka), dodala sem tuno iz konzerve in na hitro popražila. Začinila sem z vegeto in koprom ter dodala kislo smetano. V to sem vmešala kuhane špagete. Vse smo zmazali. Zelo dobro.

SOLATA
Še kar endivija (oz. diva) z veliko krompirja in z bučnim oljem. Ni glih my favorite.

1 komentar:

  1. Danes pa si skuhala moje najljubše jedi, vse tri, juhca, špageti s tuno in endivja s krompirjem in bučnim oljem.

    Mmmm, slije cedim...:)

    OdgovoriIzbriši