sobota

Jedilnik, 11. 1. 2014

Bolj po domače:
  • brokolijeva juha
  • kuhana domača klobasa
  • zeljne krpice
  • rdeča pesa
BROKOLIJEVA JUHA
Spet sem se lotila "kremne" brokolijeve juhe. Kremne sem dala kar v narekovaje, ker juha ni glih taka, kot si jo jaz predstavljam. Mislim, saj je okusna, a po izgledu oz. bolj gostoti pa to ni to. 
Brokoli sem narezala na cvetove in jih umila. Pravzaprav sta jih umivala moj sin in nečakinja. 
V piskru sem najprej na olivnem olju in maslu popražila malo čebule. Dodala sem umit brokoli in čez par minutk zalila z vodo. Za boljši žmah sem vrgla not še eno mojo jušno kocko, solila in pustila počasi vreti.
Kuhano sem spasirala s paličnim mešalnikom in vmešala še žličko kisle smetane. Zelo okusno.

KUHANA DOMAČA KLOBASA
Imela sem še en par v skrinji, pa se mi zdi to škoda šparati. Se mi zdi, da je to boljše pojesti čimprej. 
Dala sem jo v pisker, dolila vodo in dala kuhat. Vrelo je približno tričetrt ure. Vsak sma imela pol para, čisto dovolj za naju. Jaz si seveda moram še v zenf namakati. Res smo letos dobre naredli, pa saj so bile vsako leto dobre. 

ZELJNE KRPICE
Zadnjič sem v oddaji Krožnik okusov videla, da kuhar pripravlja tole jed in sem tako dobila idejo za današnje kosilo.
Pol zeljne glave sem narezala na kvadratke in jih oplaknila. Pustla sem na cedilu in solila, da so malo meknali. 
V tem času sem skuhala testenine. Ponavadi sem kupila prav krpice, a tokrat sem raje kar široke rezance oz. tagliatelle skuhala. Kuhane sem odcedila in jih narezala na manjše kose.
V ponvi sem na zaseki popražila nasekljano čebulo. Dodala sem zelje ga malo solila in vegetala. Popraženemu zelju sem dodala kuhane testenine in še malo popražila. Vse smo zmazali.

SOLATA
Do konca sva pojedla rdečo peso. Jutri pa bo zelje, mi je pol glave ostalo. 

2 komentarja:

  1. NJAAAAAAAM, NJAAAAAAM. Pa zakaj me ne povabite na takšen obed??? Obljubim, da počistim posodo, pa pometen kuhinjo!!! Same dobrote, katere bi tudi sam papcal; sploh pa ko pade pisanje na DOMAČE KLOBASE, ko človek ve, kje je pujček živel in kakšn lepo življenje/mladost je imel...

    AHH JA..

    NJAM, super kosilo + moja LJUBA RDEČA PESA!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, to je bila žal zadnja domača klobasa.

      Izbriši