sobota

Jedilnik, 4. 1. 2014

Spet nekaj novega:
  • juha
  • ajdova kaša z ohrovtom in mesom
  • paradižnikova solata
JUHA
Jušno osnovo imam od včeraj, danes sem v njej samo skuhala malo korenčka in jo zasipala z mojimi domačimi rezanci. Pa na drobnjak seveda nisem pozabila.

AJDOVA KAŠA Z OHROVTOM IN MESOM
Za osnovo sem si vzela ta recept, vendar sem uporabila malo drugačen nadev. V ponvi sem najprej popražila pol nasekljane čebule. Temu sem dodala na majhne koščke narezano polovičko piščančjega fileja. Popraženemu mesu sem dodala na rezine narezan ohrovt in ponovno malo popražila.
Čez nekaj minutk sem vsipala malo ajdove kaše in zalila z vodo ter pokrila. Pustila sem, da je vrelo oz. se kuhalo približno 10 minut, da je bila kaša kuhana. Na koncu sem začinila s soljo, peteršiljem in majaronom.
Pripravljeno mešanico sem presipala v jena posodo in jo prelila z razžvrkljanim jajcem in kislo smetano (skupaj zmešano). Po vrhu pa sem naribala sir. To sem potem še pekla 20 minutk na 180 stopinjah. 
Meni je bilo zelo okusno, tudi moj sin je z veseljem jedel, edino moj dragi se je bolj kislo zraven držal, ker nima rad ajdove kaše. Sem pa naredila preveč, tak da imam še za večerjo.

PARADIŽNIKOVA SOLATA
Tri manjše paradajze sem narezala na kose. Pol rdeče paprike (žal niso imeli rumene, da bi bilo malo barvnega kontrasta) sem tudi narezala in še polovičko čebule. Vse skupaj sem začinila z bučnim oljem, balzamičnim kisom, soljo, baziliko in vodo. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar