sreda

Jedilnik, 22. 1. 2014

Tokrat:
  • juha
  • medena rebra
  • ohrovtove krpice
  • solata
JUHA
Juho sem skuhala z vode, v kateri so se pokuhala rebra. Malo sem je odlila, dodala še več začimb, korenček in gomolj zelene. Potem pa smo si zasipali z zlatimi kroglicami.

MEDENA REBRA
Rebra sem pokuhala v vodi, ki sem jo solila in poprala. Vrelo je približno deset minut. Prirpavila sem preliv (sok sveže stisnjene pomaranče, sojina omaka, strt česen, kečap, gorčica in med). Rebra sem dala na pekač, prelila s prelivom in dala v ogreto pečico. Pekla sem več kot eno uro, vmes pa sem malo polila še z vodo, v kateri so se pokuhala.



OHROVTOVE KRPICE
Tokrat so bile malo s kitajskim pridihom. Široke rezance sem posebej skuhala in jih odcedila. 
Nasekljala sem eno mlado čebulo in po popražila na sezamovem olju. Dodala sem na koščke narezano papriko (rdečo, rumeno in zeleno), čez par minutk pa še narezan ohrovt. Začinila sem s svežim nasekljanim ingverjem in česnom ter z ostrigino omako. Proti koncu pa sem dodala še rezance, ki sem jih narezala na manjše kose. Mnjami.

SOLATA
Spet sem pripravila rukolo. Dobra je bila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar