sreda

Jedilnik, 29. 1. 2014

Nekaj novega:
  • juha
  • piščanec v avkovadovi omaki
  • prosena kaša
  • solata
JUHA
Seveda sem nam spet svežo juho skuhala s telečje kosti. Zasipali pa smo jo s palačinkami (fritati), ki jih je spekla moja tašča.

PIŠČANEC V AVOKADO OMAKI
Za osnovo sem vzela tale recept, ki sem se ga kar držala. En manjši piščančji file sem narezala na kocke in ga v ponvi na olivnem olju najprej malo popražila. Začinila sem s soljo in mletim koriandrom. Čez čas sem zalila z malo vode, da se je začelo malo dušiti.
En celi avokado sem obelila, odstranila koščico in narezala na kocke. To sem potem vsipala k mesu in dodala na drobno nasekljan česen. Malo sem še dušila in na koncu vmešala še žličko kisle smetane. Meni je bilo okusno, moj pa je malo tak čudno gledal.

PROSENA KAŠA
Za malo drugačno prilogo sem se odločila, zato ker je pri original receptu kuskus, ki pa ga midva ne jeva, ampak sem vseeno hotela nekaj sličnega pripraviti. 
Kašo sem skuhala v slani vodi in jo kuhano podevala po krožniku čez pa meso z avokadom. Meni je bila dobra, en gospod pa niso bili najbolj zadovoljni rekoč, da nima nobenega okusa. 

SOLATA
Zdaj pa se mi je že zaluštala zelena solata, zato sem eno gentile solato kupila. Dodala sem ji česen in jo začinila z bučnim oljem, kisom, vodo in soljo. Kot po navadi.

2 komentarja: