nedelja

Jedilnik, 12. 1. 2014

Danes:
  • juha
  • mesni zavitki
  • bučkine palčke
  • zeljna solata
JUHA
Dala sem kuhat eno svinjsko kost, da je nastala ena fina juha. Zasipala pa sem jo z mojimi rezanci.

MESNI ZAVITKI
Ta recept sem prav tako našla v križankah. Sicer tam na sliki izgleda dosti boljše, kot pa je potem dejansko bilo. Mislim, saj je bilo okej, ampak tak suho. Neka omaka bi pasala zraven.
Da najprej opišem postopek. V ponvi sem na olju popražila na drobno nasekljano čebulo in dodala česen in mleto mešano meso. Solila sem in poprala ter popražila. Na koncu sem dodala koriander in ingver. Odstavila sem.
Kupila sem vlečeno testo in uporabila štiri liste. Mogoče bi bilo bolje uporabiti samo dva in le-ta bolj napolniti. Torej, vsak list posebej sem premazala z mlačno vodo, dala malo nadeva in zvila. Vse štiri zvitke sem dala na pekač obložen s peki papirjem in jih prelila s sezamovim oljem. Pekla sem jih 15 minut na 190 stopinjah.
Kot sem že prej omenila je bila jed precej suha; sami zavitki pa so bili mogoče malo premalo napolnjeni.

BUČKINE PALČKE
Še dobro, da sem nam nekaj zelenjavnega poleg pripravila, da je bila jed na koncu bolj okusna. Bučko sem obelila in jo z ribežem naribala na palčke.
V ponvi sem segrela olje in na njem na hitro popražla bučke. Malo sem solila in potresla z origanom. Mnjami.

ZELJNA SOLATA
Tisto polovičko zelja od včeraj sem naribala v multipraktiku. Je bolj fin, kot pa če bi na roko rezala. Dodala sem nariban korenček in preliv (kislo mleko, majoneza, sladkor, poper, suha zelena). Premešala sem in dala v hladilnik za nekaj ur, da se je fajn prepojilo.

Da pa je pri nas že pomlad, pa dokazuje slika zvončkov, ki hitijo rasti na naši okrasni gredici. Da o cvetočih trobenticah niti ne govorim.

1 komentar:

  1. Obožujem takšne fore v listnatem testu. Moja maman pripravi to sicer drugače a podobno. Mi pa damo v keramično posodo na dno eno plast, nato popraženo mesno/zelenjaven nadev (običajno nasekan puranček) nato pa 2 sloja kore oz testa, katera mama kar pusti takšna. Včasih dodamo jajček ali smetano preko.
    Nato pa imamo ob piti kakšno bremzo (v kolikor je brezmesna pita) v omaki in kakšne rahle žličnike ali testenine ali pa kar brez. Ampak ja, če dodate tu še omako (takšno preprosto iz pelatov; pomodore) ste totalno zmagali.
    Pa tudi tako, je bilo dobro. VERJAMEM. Drugič pa vsak deci caberneta pa bo SUHOST izpuhtela ;)
    P.S: Otročeka pa k babici :>

    OdgovoriIzbriši