torek

Jedilnik, 7. 1. 2014

Danes malo kitajska varianta (recimo):
  • juha
  • svinjina v sladko-kisli omaki
  • riževi rezanci
  • solata
JUHA
Sicer ni bila kitajska, ampak kar moja domača jušna kocka. Dodala sem korenček. Zasipali pa smo si s palačinkami, ki pa jih je tašča naredla. Njene so res dobre.

SVINJINA V SLADKO-KISLI OMAKI
Če bi na Kitajskem kaj takega jedla, bi po mojem bilo čisto drugače, kot pa ta moja jed. Ampak recimo, da izvira iz tistih krajev. 
Svinjino oz. dva zrezka šnite sem narezala na koščke. Eno čebulo sem nasekljala. V ponvi sem popražila čebulo in jo dala na stran. V vročo ponev sem vsipala koščke mesa in jih popražila. Začinila sem jih samo s sojino omako. Dodala sem na kocke narezan ananas iz kompota. 
Sok iz kompota in kečap sem zmešala in čez čas to prelila čez meso. Premešala sem in pustila, da se je vse fajn prepojilo. Slastno. Čebulo sem na koncu potresla po vrhu.

RIŽEVI REZANCI
Opet jaz in ta navodila na vrečki. Očitno meni kljub temu, da se držim navodil, določene stvari pač ne uspejo. 
Za rezance je pisalo naj jih dam v toplo vodo in pustim 8 minut, potem pa odcedim. Jaz sem to naredila in so bili kar precej pocasti. Mogoče pa bi morali tako zgledati? Mislim, da ne. 
Nadalje še piše, da jih lahko popražimo, kar sem tudi naredila in je bilo vse skupaj še huje. Pojedli pa smo jih glih tak.

SOLATA
Spet nič tipično kitajskega, ampak kar radič štrucar z veliko krompirja. 

4 komentarji:

  1. WAUUUU, kul draga MAMICA. Dobro vi to mornarite med različnimi umetninami.
    Moram pa dat roko na srce in napisat, da sem 4x pogledal če niste slike zamenjali! Zakaj? Ker sem še sedaj skoraj prepričan da je pod omakico rižek (takšen, slasten, iz kit. restavracije...saj veste kako dobror ga naredijo. Edino kar imam rad tam) in ne testnine!! Noro, kakšna podobnost.

    Omakica sicer ni zame, sem pa za soljat in rezance z jajčkom!!! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, so riževe testenine. Ampak so tako pocaste postale, da je res izgledalo bolj kot riž.
      Sem pričakovala, da bodo rezanci tako lepi in zapečeni kot v restavraciji. Oh, očitno se še moram marsikaj naučiti.

      Izbriši
    2. Še vedno verjamem to, da je bilo kosilo MUAAAAAAA NJAM. V kolikor se kuha s srcem, verjamem v to, da sploh ni vprašanje ali je bilo za zmazat ali ne :)
      Fritati pa; DA TE PODERE. LJUBIM JIH!!! Seveda domače, sveže, ne pa one, trgovinske. A tiste sploh kdo še kupuje?!?!?! BLJEK ;)

      Izbriši
    3. Itak, da je bilo kosilo okusno. Zato pa smo vse zmazali :)

      Trgovinske fritate sem kupila samo enkrat in nimam želje jih še kdaj koli videt. Kaj šele kupit.

      Izbriši