nedelja

Jedilnik, 26. 1. 2014

Odlično nedeljsko kosilo:
  • juha
  • pohani puranji šnicli
  • riž
  • francoska solata
JUHA
Skuhala sem friško juho iz telečje kosti in seveda vseh ostalih sestavin, ki morajo biti v dobri juhi. Še nekaj sem si pustila za jutri.

POHANI ŠNICLI
Zdaj sem porabila tisti drugi zrezek, ki mi ga je pred časom mesar dal (če se mogoče kdo spomni), pa smo se vsi trije najedli, pa še ostalo nam je nekaj za večerjo.
Tisti veliki komad sem narezala na tri kose in jih fajn potolkla. Začinila sem jih samo s soljo in potem spanirala (moka, jajce, drobtine). Ocvrla sem jih v vročem olju. 
Paše tu pa tam malo ocvrtega mesa. Pa kaj potem, če ni najbolj zdravo za nas. Kaj pa vsa ta kupljena zelenjava, ki je fajn obdelana z raznimi škropivi, da sploh ostane "sveža" dokler ne pride do končnih kupcev. Pa ne bom zdaj moralizirala, ker to ni namen mojega bloga.

RIŽ
Skuhala sem čisto navadni riž v slani vodi. Čisto na koncu sem dodala malo graha iz pločevinke. Potem pa sem odklopila in pustila v pokritem loncu, da se je še do konca napel oz. dobil tisti fajn okus.

FRANCOSKA SOLATA
Zakaj pa bi vedno zeleno solato jedli; tudi francoska se prileže. Pa še k pohanemu mesu paše. Torej, skuhala sem korenček in jajca. Na drobno sem narezala korenček, kisle kumare in kuhana jajca. Dodala sem še grah iz pločevinke in preliv (sol, majoneza in malenkost kisa od kumaric). Malo sem dala v hladilnik, da se je fajn ohladilo. Slastno.

2 komentarja:

  1. NJAM,NJAM! Tako hvaležna hrana, sploh v času SNEGA in SIVEGA NEBA!!! A je potrebno omenit riž in grah, ali me že dovolj poznate ;)!!!!! Le francosko sam naredim z jogurtom. Svežina aj lajk + majoneza fan nisem.
    Ali si morda, draga moja kuharica, opazila na zadnji sliki z zrezkom, da je gospod v podobi MEDVEDA kateri se pripravlja da se vrže v BAZEN imenovan NEBESA IZ RIŽA IN GRAHA!!!
    MUAAAAA....njam,njam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, je moj takoj opazil, da tale šnicl izgleda kot sedeči medo in ga je zato tudi tako slikal. Sem pa pozabila tole napisat. Dobro opazuješ.
      Za mene pa mora francoska biti z majonezo, pa še rada jo imam.

      Izbriši