torek

Jedilnik, 16. 7. 2013

Danes:
  • kumarična juha
  • popečen telečji zrezek
  • njoki z bučkami
  • solata
KUMARIČNA JUHA
Sezona je, te pa je treba nekak ponucati kumare oz. morke (kot mi rečemo po domače). Za spremembo sem danes pripravila kar tole juho. Za naju dva sem uporabila tri kumare in en krompir. Kumare sem obelila in jih naribala ter solila, da so spustili vodo. Krompir sem očistila in narezala na kocke. V lonec sem dala kumare, ki pa jih nisem ožela, in krompir, zalila z vodo in dala kuhat. Dodala sem še strok narezanega česna in poper. Kuhala sem, da je bil krompir kuhan, potem pa spasirala. Za na konec pa sem vmešala še žličko kisle smetane. Za dekoracijo pa domači drobnjak. Dobra je bila juha, malo drugačna, a kljub temu všečna.

POPEČEN TELEČJI ZREZEK
Mislim, da sem teletino delala danes prvič. Sploh ne vem zakaj sem jo kupila. Kar v oči mi je padlo, ko sem videla te lepe zrezke. Že sinoči sem dva zrezka dala v marinado (olivno olje, balzamični kis, lovorjev list, timijan, ingver - danes zjutraj sem dodala tudi natrt česen, ko sem se spomnila), dobro premešala in pustila v hladilniku. 
Danes sem segrela ponev in v njem popekla zrezka. Kolikor sem brala na netu, je vsepovsod pisalo, da je potrebno na hitro popečti. Okej, na hitro za mene pomeni do štiri minutke na eni strani. In sem tako naredila. Pol pa začnema jesti in je notri še kar lepo krvavo bilo. Že jaz nisem ljubiteljica rare ali pa medium done, moj pa itak ne. In sem dala nazaj v ponev. (Vsi poznavalci, ki to berete, ne se križat) Da bi bilo hitreje sem po vrhu delala še manjše zareze, da bi se hitreje popeklo. Oh joj, saj na koncu je dobro izpadlo, zrezka sta bila fajn mehka in ne več krvava. A nisva pač navajena na ta okus; če bi večkrat jedla, bi nama že bilo bolje. 
Dva zrezka sta še v zamrzovalniku, tak da bom še lahko ponovila vajo. Samo pssssst; moj tega ne sme izvedeti :)

NJOKI Z BUČKAMI
Pol vrečke njokov sem še imela v hladilniku in seveda je bil čas, da jih porabim. Pa domače bučke je potrebno sedaj porabiti. Pa sem nekak to skombinirala. 
Pol bučke sem olupila in odstranila semena. Meseni del sem narezala na kocke in ga popekla na olivnem olju. Začinila sem z malo soli in peteršiljem. Popečene sem odstranila s ponve.
Njoke sem skuhala v slani vodi in jih odcedila. V ponvi (kjer sem popekla bučke) sem raztopila maslo in dodala drobtine, da so se malo popražile. Na to sem vsipala najprej njoke, premešala, potem pa še bučke in malo popražila. Zelo dobra kombinacija.

SOLATA
Zelena solata plus rdeča berivka. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar