sreda

Jedilnik, 10. 7. 2013

Morsko obarvano kosilo:
  • kisla juha
  • "nabodala" s kozicami
  • riž z zelenjavo
  • solata
  • sladica
KISLA JUHA
Ok, priznam. Nisem je jaz skuhala. Tašča je skuhala in ji je ostalo viška, pa je meni dala. Jaz sem samo pogrela in dodala drobnjak. 
Lahko samo napišem sestavine: meso, korenček, krompir, cmoki. Ostalo pa ne morem nič drugega povedat. A seveda lahko, zelo je bila okusna.

"NABODALA" S KOZICAMI
Navdih sem dobila tukaj, vendar sem malo priredila samo jed. Nisem namreč naredila nabodal. Se mi ni dalo, pa še časa nisem imela. (Tak je ko imaš dojenčka, pa moraš tri stvari hkrati delati).
Kozice sem odmrznila, jim odstranila še del lupine na repu, umila in dobro osušila s papirnato brisačo. Naredila sem marinado iz natrganega peteršilja, dveh strtih strokov česna in olivnega olja. V to marinado sem dala očiščene rakce in jih nekaj časa pustila, da so se navzeli okusa.
Ko sva že pojedla juho, sem komaj do konca pripravila kozice. 
Segrela sem ponev in vanjo dala marinirane rakce. Eno breskvo sem prerezala na pol in odstranila koščico. Vsako polovico (notranji del) sem namočila v marinado in dala v ponev h kozicam. Vsega skupaj sem porabila mogoče tri minutke za pečenje. Vmes sem seveda obrnila.
Za piko na i pa sem pripravila še pomako za kozice. Nič takega, pa saj piše tudi v receptu. Sok ene limone in olivno olje sem zmešala, da sva si lahko v to mešanico namakala kozice. Uh, je bilo dobro.  


RIŽ Z ZELENJAVO
Včeraj mi je ostalo nekaj narezanega komarčka in pol bučke, ki sem jo prav tako narezala. Ker nisem vedela kaj bi s tem, sem danes prišla na idejo za rižoto. 
V loncu sem segrela maslo in na segretem popražila komarček in bučko. Oboje seveda narezano. Dodala sem tudi dva strta česna, ki sem ju kar hitro odstranila; ko sta zadišala. Pa še svež peteršilj sem dodala, ki pa ga seveda nisem odstranila. 
Malo popraženi zelenjavi sem dodala riž za rižote, ki sem ga pustila malo popražiti, nato pa zalila z vodo. Solila sem in malo premešala ter pustila, da se je počasi kuhalo. Seveda sem občasno premešala in skrbela, da se ni nič prižgalo. Malo pred koncem sem izklopila štedilnik, da se je samo skuhalo do konca. 
Nisem ravno pričakovala, a bila je zelo dobra kombinacija. Riž je bil izvrsten in tudi moja moška, sta z veseljem jedla. No, mlajši malo manj, ker se je že prej najedel :)

SOLATA
Uh, kar berivka pa malo zelene solate. Pač to kar zdaj v izobilju raste na vrtu. Zelo dobra je.

SLADICA
Danes sem pripravila tudi sladico, ki pa sva jo pojedla proti večeru. A potem še spada pod kosilo? Mogoče ne, a bila je tako dobra, da moram napisati.
Original recept je tule in še zelo enostavno je za pripraviti. Kot prvo se moram pohvaliti, da sem včeraj prvič naredila domači višnjev kompot, ki mi je odlično uspel. 
Torej, kompot sem odprila in sprobala...who cares... malo soka sem si dala v eno skodelico in dodala žličko ruma. Kupila sem tudi Milkine choco cookies; enega sem namočila v višnjevo-rumovo mešanico in ga dala v drugo skodelo. Čez to sem nadevala razkoščičene in natrgane višnje, potem še sladko smetano (stepeno). Postopek sem ponovila in potrosila z mrvicami. Naredila sem še eno tako sladico in dala za nekaj časa v hladilnik. Zelo osvežilno in okusno; mogoče kanček preveč ruma. Za deco glih ni, ne? :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar