sobota

Jedilnik, 27. 7. 2013

Po prekrasnem dopustu spet za štedilnikom:
  • juha
  • pečena piščančja prsa
  • pečen krompir
  • kumarična solata
JUHA
Po tednu brez ta prave domače juhe, sem se najprej odločila, da skuham kurjo juho. Imam še vedno nekaj domače kurje drobovine, ki jo uporabljam v ta namen. Zraven sem seveda dodala še korenček, pa malo čebule, pa malo peteršilja in še druge začimbe. Počasi se je kuhalo, da je nastala dobra juha. Kuhano juho sem precedila in zasipala z rezanci. Pa še drobnjak...

PEČENA PIŠČANČJA PRSA
Domači kos prsi s kožo in kostjo sem začinila s soljo in poprom, pa še malo vegete zraven. Dala sem na pekač zraven pa še zelenjavo. Prelila sem z olivnim oljem in dala pečt. Pekla sem eno uro, vmes pa sem polila s kurjo juho. Pečeno sem dala na desko in odrezala dva zrezka. Kar pa je ostalo na kosti sem obrala pa jaz. Zraven se je seveda naredila fajna omakca, ki sem jo polila čez meso, da je bilo fajn sočno.

PEČEN KROMPIR
Domači krompir sem dobro umila in ga narezala. Začinila sem z istimi začimbami kot meso. Dodala sem še en na kose narezan korenček, malo čebule in malo peteršilja. Proti koncu (zadnjih 20 min) sem dodala še narezano bučko. Ko je bilo pečeno, sem krompir in bučko še fajn premešala z omakco, da je postalo sočno. Zelo dobro.

KUMARIČNA SOLATA
Domače kumarice (ja, danes je bilo vse domače) sem obelila in naribala na rezine. Dodala sem nasekljan česen, sol, poper, olje in kis ter malo vode. Mnjami.

2 komentarja:

  1. JOOOOOOOOJ, hvalabogu!! Jaz sem se že bal, da se vam je kaj zgodilo?!?!!? Bože nedaj! Suuuuper. Tudi sam vedno bolj napredujem, anoreksiji se smejem v brk; ok, priznam, še zdaleč nisem zunaj nevarnega območja a se korak za korakcem približujem safe coni, uživam day by day, veliko bolj sem postal družaben, energija končno višja, saj sedaj jem meseka, jajčka, jajčne SLASTNE domače testenine in podobno.
    Skratka, vesel da ste nazaj!!!!!!!
    Za eno prelepo dobrodošlico, pa malo spomina na dopust in na vaše nove projekte ter copy-paste le teh (občasno :D)
    http://www.youtube.com/watch?v=i8mz9uOvFQA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za skrb... zgodilo pa se mi je mnogo lepih stvari...uživancija na morju...škoda, da je že konec.

      Kako pa pride tako prijeten fant (sodeč po tvojih komentarjih) do anoreksije? Nikoli mi ni bilo jasno, kako se lahko kdo upre dobri hrani. Me pa res veseli, da si se začel uspešno boriti proti tej bolezni.

      Oj, kera pesmica...poslušala še kot otrok...

      Izbriši