torek

Jedilnik, 2. 7. 2013

Danes:
  • špageti s čičeriko in kozicami
  • solata
ŠPAGETI S ČIČERIKO IN KOZICAMI
Včeraj so mi bile kozice tako všeč, da sem si jih privoščila še danes. Če pa gremo po vrsti, pa je potrebno začeti najprej pri omaki za testenine. V vmesnem času sem skuhala špagete v slani vodi, da sem odcejane dala v omaki.
Omaka: Za omako sem uporabila pol paradižnika, pol konzerve čičerike, polovičko melancane in še... Melancano sem naprej obelila in narezala na manjše kocke ter jih solila, da so spustili vodo. V ponvi sem pogrela olivno olje, na katerem sem na hitro popekla melancane. Začinila sem jih z vegeto. Čez nekaj minutk sem dodala na kocke narezan paradižnik in narezana dva lista melise in bazilike. Popraženemu sem dodala mešanico sladke in kisle smetane. Pustila sem, da je malo povrelo, zatem pa sem dodala čisto malo vode, v kateri so se kuhale testenine. Tej pripravljeni omaki sem dodala kuhane špagete in dobro premešala. Servirala sem na krožnik. 
Na koncu sem v drugi ponvi popekla kozice, ki sem jih predhodno solila in pokapala z limoninim sokom. Popekla sem jih res na hitro, zatem pa nadevala na krožnik s špageti. Takoj zatem sem šla jest. Naredila sem si eno veliko porcijo, a sem jo kljub temu zmazala. Mogoče je bilo edino malo premalo slano.


SOLATA
Mešanica zelene in rdeče berivke, špinače in česna. Začinjeno pa je bilo z bučnim oljem.

SLADICA
Za sladico pa sem si privoščila jabolčni štrudl, ki ga je pripravila tašča. Mmm, slastno. 

2 komentarja:

  1. NJAAAAAAAAAAAAAAAMI NJAAAAAAAAAMI. Ves poklon za fotografije in PERFEKTNO pripravljeno omako s prilogo. Wau. Glede na to, da komaj zadnje čase uživam MENI TAKO LJUBE testenine mi kar drušo pogreje ko jih zagledam.
    Obožujem pa Spaghettinije (mislim da so to tudi vaši. Čimbolj tanko tem bolje!!)in Cavatappi (svedrovčki) in seveda meni TAKO TAKO ljubi in NAJ NAJ, MINY PIPE. Joooj. Perfektni za ob takšni omaki.
    Sedaj že imam takšneeeeee lušte, hihi.

    O SLADICI pa raje ne bi :D. A veste da mi je to KLJUB PREPROSTOSTI velja meni osebno ŠTRUDLJ za eno izmed NAJ NAJ SLADIC! Se vidi sem slo.naroda sin in moje pokojne none vnukec :>.
    Obožujem pa vse vrste štrudlja a naaaajbolj SKUTINEGA, SKUTINO ČEŠNJEVEGA, SKUTINO MAKOVEGA, nato pa iz KISLIH JABOLK...
    Moj papi pa dela za mene posebej enega takšnega PERFEKTNEGA; uporabi kar dosti drobtinic in naredi zadevo suho in nič prepojeno od sokov. Tudi jabolke fajn iztisne, ter doda dosti limone. NJAAAAAAAAM.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To so Barillini špageti No. 1; najbolj tanki. Te imam najraje. Drugih sploh ne kupujem in pri tem nikoli nisem gledala na ceno. Pri nekaterih stvareh pa se res ne splača šparat. Saj poznaš pregovor: Imam premalo denarja, da bi poceni kupoval.

      Jaz pa imam najraje jabolčni štrudl, čeprav ga jaz ne znam narediti. Žal. Testo in jaz še nisva postala prijatelja. :)

      Izbriši