nedelja

Jedilnik, 7. 7. 2013

Odlično nedeljsko kosilo:
  • juha
  • pečena rebra
  • pečen krompir
  • tenstano (dušeno) zelje
  • kumarična solata
JUHA
Torej jušna osnova od včeraj, danes sem je nekaj porabila za pečena rebra, ostalo pa sem pogrela in zasipala z rezanci. Danes nisem hodila na vrt, ker je ponoči fajn deževalo in je bilo blatno, zato nisem dodala korenčka ali drobnjaka. Juha, pa je bila dobra.

PEČENA REBRA
Rebra sem solila in poprala ter dala za nekaj časa v hladilnik, da se je meso fajn prepojilo. Potem sem dala na pladenj oz. pekač in dodala malo čebule in par strokov česna (kar neolupljen) ter dolila nekaj juhe. Dala sem v ogreto pečico, na 180 stopinj. Najprej sem dobre pol ure pekla, potem pa sem dodala še krompir. Meso sem občasno polila z juho, pred koncem pa sem rebra razrezala in dala nazaj na pekač. Mnjamsi.

PEČEN KROMPIR
Pet krompirjev sem očistila in narezala na debelejše kose za pomfri. Začinila sem ga s soljo, poprom in malo vegete. Zalila sem tudi z belim oljem. Dodala sem na pekač in poleg reber pekla dobre tričetrt ure. Fajn se je zapekel, pa še od reber je bil tak boljši mesnati okus.

TENSTANO ZELJE
Tista polovička zelja, ki sem ga včeraj pustila, je danes pristala v loncu za dodatno slastno prilogo. Zelje sem najprej naribala oz. narezala in malo umila. V loncu sem na olju popražila malo mlade čebule (seveda na drobno narezane), potem sem dodala zelje. Na začetku ga je bilo za en velik lonec, naenkrat pa je skup padlo, pa je bilo glih za naju dva.
Da nadaljujem: začinila sem s soljo, poprom, tremi celimi stroki česna in dvema lovorjema listoma. Mešala sem in pustila, da se je počasi dušilo približno 20 min. Občasno sem premešala in enkrat zalila z malo jušne osnove. Na koncu sem odstranila česen in lovor, dodala pa sem eno žlico ajvarja in eno žličko kisa. Premešala sem in jed je bila gotova. Navdušena sem bila in še bom kupila to mlado zelje in ga pripravila. Res je okusno.
Ob pripravi te jedi, pa sem imela v mislih tole pesem.

SOLATA
Še vedno imam velike kumarice, ki mi jih je dala mama. Danes sem spet eno uporabila za solato. Kumaro sem obelila in naribala. Naredila sem preliv s kisle smetane, navadnega jogurta, soli, popra, česna in kopra. S tem sem zalila naribano kumaro in premešala. Vse je skupaj pasalo, pa čeprav se čudno sliši.

4 komentarji:

  1. TO JE TO!!!!!
    Ideje za zelje sem itak že povzel. Tale teden bodo tako krpice kot tudi podušeno kot priloga. Sem pozimi dosti delal tinstano zelje. Ga namreč obožujem. Sedaj pa je še bolje, ker se pripravi 1,2,3. NJAM

    Glede včeraj sem vam napisal pri onem "PARADAJZ" obroku :D

    Drugače pa tole kosilo. Hja, saj veste. V vsakem pogledu KOT SE ŠIKA, prav nostalgično, SLOVENSKO, okusno ter pripravljeno z ljubeznijo. AS USUAL!!!

    Glasbena podlaga pa nič dalje od ŠPICEEEEE!!!
    Res paše...seveda ta glasba in kosilo na sončni terasi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kosilo je bilo res slastno; nazadnje bom še postala prava ljubiteljica zelja. Pa no, saj dušeno zelje je bilo meni itak zakon. A sem ga redkodaj sama pripravila.

      Še enkrat hvala za pohvale, rada to berem :))

      Izbriši
  2. Bravo,super kosila,vsak dan pripravljena.Vse čestitke

    OdgovoriIzbriši