torek

Jedilnik, 30. 7. 2013

Na ta ne tako vroči dan:
  • juha
  • kuhane hrenovke
  • ajdova kaša z zelenjavo
  • stročji fižol po grško
  • rukola
JUHA
Jušno osnovo sem si pustila včeraj, danes sem spet dodala malo korenčeka, skuhala in postregla. Dodala pa sem zlate kroglice in drobnjak.

KUHANE HRENOVKE
So se mi pač zluštale danes, pa sem kupla Sparove hrenovke. Skuhala sem jih v vodi; so mi skoraj boljše kuhane kot pečene, ker te postanejo preveč mastne. Zraven pa zenf. 

AJDOVA KAŠA Z ZELENJAVO
Kupila sem si drugo vrsto kaše, kot sem jo imela prej in se mi je skoraj preveč razkuhala. Drugače pa sem jo skuhala v kombinaciji juhe in vode z dodanim lovorjevim listom. Za zelenjavo pa sem uporabila pol kumare, četrt čebule, pol paprike, malo popečene bučke, in da se pohvalim, vsa zelenjava je z mojega vrta.
Oboje skupaj (kašo in zelenjavo) sem premešala in servirala. Sama kaša mi ni bila glih najboljša, ker je bila malo preveč kuhana. A je bilo za pojest.

STROČJI FIŽOL PO GRŠKO
Tudi ta je z mojega vrta; nekaj sem si ga že dala zamrznit, nekaj pa ga sproti porabljam. No torej, na olju sem najprej popražila malo čebule, dodala stročji fižol in pol narezanega paradižnika. Začinila sem s soljo in medom. Pokrila ter pustila, da se je počasi dušilo, dokler ni bil fižol mehak. Dobro, ni kaj.

SOLATA
Ja, tudi rukola je z mojega vrta. Tista ta prerešetana. Uh, uboga rukola....kljub vsemu pa sva jo z veseljem pojedla. Aha, danes sem jo začinila z olivnim oljem in balzamičnim kisom ter soljo in vodo.  

2 komentarja:

  1. MMMM ZELO FINO. Eno prav SUPER preprosto poletno kosilo! Obožujem takšne kombinacije in ideje. Kapo dol pred mamami.

    Ajdova kaša pa je zadnje dni pri meni dnevno na meniju. SIcer jo jem kar presno za zajtrk (namesto ovseno/rženih kosmičev) kjer perfektno izpopolni okus sladkega sadja ter TETKE SKUTE (nom nom, a prav tako obožujem AJDA BIZI, AJDA z GOBICAMI itd. Nešteto variatn.
    Priporočam tuuuudi da še uvedete v prehrambeni režim PIRIN RIŽEK oz PIRO. Lahko prav tako presno jeste, ali pa skuhate.

    Momogrede. Včeraj sem si za večerjo naredil eno takšnoooo otroško nostalgično zadevo.
    AJDOVA MLEČNA KAŠA :> Isto kot MLEČNI RIŽ, le da je z ajde, kar pa doda še k zdravju. Občasno pa SEVEDA, mlečni riž z arborio rižekom. Tudi pregrehe MORAJO biti, a ne?

    Super je bilo. Probajte za malecke. Oz, še bolje je s piro ali proso. Pa faaaajn razkuhate, da je mehko, nato pa potresete z 100% kakavom ali pa (v mojem primeru) jagodnim sirupom (uporabljam WF strawberry syrup z 0 kalorijami :D )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po pravici povedano nisem ljubiteljica raznih kaš, predvsem zato ker jih nismo ali smo jih redko jedli. Navadila sem se na ajdovo kašo, ki mi je zdaj okusna. Parkrat sem poskusila že proseno kašo, ki je tudi dobra; pirine pa še nisem. Enkrat je treba probati, a ne?

      To mlečno proseno kašo še nisem jedla, a zveni zelo okusno. Bom pa res enkrat probala narediti. Hvala za idejo.

      Izbriši