ponedeljek

Jedilnik, 15. 7. 2013

Danes:
  • juha
  • kranjska klobasa
  • pomfri
  • kumarična omaka
  • solata
JUHA
Jušna osnova od včeraj, dodan je mlad korenček (z vrta), svež drobnjak (z vrta) in še zlate kroglice (te pa niso z vrta).

KRANJSKA KLOBASA
Klobaso sem skuhala v vodi. Počasi je vrelo približno pol ure oz. tak, da so fajn nabreknile :) Dobre so bile klobasice. Zraven kranjske pa itak paše zenf.

POMFRI
Po dolgem času se mi je zluštalo pomfri jest, pa sem ga naredla. Novi krompir (z vrta) sem umila, narezala in obrisala. V ponvi sem dobro segrela olje in v njem ocvrla krompir. Dober je bil, a mi je pečen v pečici boljši. Manj masten.

KUMARIČNA OMAKA
Uporabila sem tri kumarice, ki sem jih najprej naribala, solila in okisala ter pustila en čas stati. V loncu sem na olju popražila žličko moke, dodala ožete kumare in strt česen. Premešala in zalila z vodo, v kateri so se kuhale klobase. Malo sem pokuhala, še malo poprala in dodala žličko ajvarja. Spet sem pustila malo pokuhati, na koncu pa sem dodala še žličko kisle smetane. Kaj reči? S kruhom pomazano :)

SOLATA
Še solata zraven, treba je malo zaloge porabiti.

4 komentarji:

  1. OOOO. Eno takšno fiino DELAVSKO kosilce. Hvaležno, preprosto in okusno. Opala, kar cela kranjska!! Temu pravim jaz LAKOTA; nom nom nom.
    Jaz ne zmorem cele in vedno vsekam polovičko jejžeš...jaooo

    Res je dobro ja + te kumarične omake so NJAAAM!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj to ni moja porcija; jaz tudi samo polovičko komaj zmažem. Če bi bila samo kranjska, pa kruh zraven bi še mogoče šlo...

      Izbriši
    2. TO PA JA!!! Klasika...nekje na kakšni planinski koči + kozarec planšarskega kislega mleka!!!

      MUAAA, kako ste moja draga družinica???
      Danes PONOVNOOOOOOOO PARA.JUHICA od mišelin kuharice LE MAMAN! A veste, da ste me VI čisto zmešali s tole slastno juho. Bi vas najraje po riti hihi. Mi mora maman vedno ko pridem na obisk nakuhat liter da si ga nesem domov. Doma pa si itak še dokuham s paradižnikom in tako jem zadevo pol 3 dni :D
      Jutri sicer ne bom težil s tole juhico, a ker sem že napovedan za ponedeljek, ji kojci sporočim da takrat pa bi želel da bi skuha kakšen literček :D

      Izbriši
    3. Mi smo fajn....pa ti?

      Še dobro, da se začenja sezona paradižnika; si lahko narediš zaloge juhe, zamrzneš in uživaš tudi v bolj hladnih dneh.

      Izbriši