nedelja

Jedilnik, 28. 7. 2013

Praznično kosilo:
  • juha
  • popečen losos
  • maslen krompir
  • popečena bučka
  • kumarična solata
  • sladice
JUHA
Sem že včeraj skuhala za danes, tako da sem samo dodala korenček in zasipala z ribano kašo. Aja, pa drobnjak še za boljši okus.

POPEČEN LOSOS
Ker je danes bilo bolj praznično, sem pripravila nekaj boljšega za kosilo. In to je bil losos. Popečen. Na mešanici olivnega olja in masla. Od začimb sem uporabila samo sol. Pravijo, da je manj več in tega sem se držala. Zelo je bilo hitro gotovo in zelo je bilo okusno. As usual.

MASLEN KROMPIR
Domač, mlad krompir sem dobro umila in narezala na kocke, ki sem jih skuhala v slani vodi. Odcedila in presipala v skledo. Dodala sem natrgan peteršilj in žličko masla ter dobro premešala. Pika na i pa je kožica. Vsaj meni se zdi tako celo boljši, kot olupljeni. 

POPEČENA BUČKA
Domačo bučko (en del) sem narezala na kose, ki sem jih popekla tudi na mešanici masla in olivnega olja. Začinila sem z malo vegete. Tudi dobro. Če pa je domače,...

KUMARIČNA SOLATA
Zdaj je sezona, pa jih nonstop jemo. Uh, pa kar rastejo zraven. :)

SLADICA
Če je praznično, mora biti tudi sladica. Bila sem zelo pridna, saj smo imeli kar tri različne kose peciva. A ne se bat, nisem jih jaz pekla. Samo kupla sem jih:) 
Kaj pa? Mmmm, jagodno tortico, čokoladno tortico in indijančka.

Ni komentarjev:

Objavite komentar