sobota

Jedilnik, 13. 7. 2013

Sobotno kosilo:
  • brokolijeva juha
  • kotlet
  • pečen krompir
  • drobnjakova omaka
  • kumarična solata
BROKOLIJEVA JUHA
Še od zadnjič mi je ostala jušna osnova, ki je bila lepo na varnem v hladilniku. Danes sem tej osnovi dodala brokoli (na žalost še ne domači) in skuhala. Proti koncu sem zmiksala s paličnim mešalnikom in dodala eno žličko kisle smetane. Za piko na i pa še domači drobnjak. Zelo slastna juha je bila, vsi trije smo jo z užitkom jedli.

POPEČEN KOTLET
Svinjski kotlet (2x) sem dala v vrečko in fajn potolkla. Začinila sem s soljo, poprom in olivnim oljem ter dala za kakšnih deset minutk v hladilnik. Pred popekanjem sem dodala še malo pecilnega na kotleta. Segrela sem ponev in vanjo dala oba kotleta ter popekla, mogoče štiri minutke na vsaki strani. Na koncu sem dala kotleta na krompir, ki se je pekel v pečici in dala na žar funkcijo. Meso se sicer ni glih zapeklo; niti nisem hotela, da se preveč zapeče, da ne bi suh postal. Je pa se malo soka se steklo na krompir, da je bil okusnejši.

PEČEN KROMPIR
Mlad krompir (nekaj kupljenega, nekaj domačega) sem umila in narezala na malo debeljše krhlje. Začinila sem s soljo, rožmarinom in olivnim oljem. Pekla sem 45 min na 190 stopinjah. Mmm, kak je bilo dobro.

DROBNJAKOVA OMAKA
Na vrtu mi zelo hitro raste drobnjak, zato sem ga hotela na nek način porabiti. Vsaj del. Zato sem poiskala nekaj zanimivega, in sicer neke vrste omako. 
Tri jajca sem trdo skuhala in počakala, da so se malo ohladila. Olupila sem jih in rumenjake pretlačila. Dodala sem nekaj žlic olja in malo kisa. Premešala sem in še malo solila. Dodala sem narezan drobnjak in dobro premešala. Beljake sem na drobno nasekljala in dodala mešanici. Ponovno sem dobro premešala in dala za nekaj časa v hladilnik, da je bila fajn hladna. Zelo okusno.

SOLATA
Končno imam tudi jaz dovolj velike kumarice za redno rabo. Danes sem dve naredila za solato. Kumari sem obelila in naribala. Dodala sem česen, sol, poper, olje, kis in vodo. Uh, zelo, zelo dobro. Jutri spet...

2 komentarja:

  1. SUPER hvaležno in DOBRO.Juhice moje omiljene pa itak rulajo. Takšne, pasirane in goste so mi NJAM, pa naj je petek ali svetek. Se strinjate?

    Super mesek v kombinaciji z jajčkom in drobnjakom. Čeprav bi jaz v tem primeru izpustil jajček. Ali eno ali drugo. Ampak drugače, TOP!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala; seveda se strinjam glede juh. Saj zato pa je skoraj vsak dan na jedilniku :)

      Izbriši