ponedeljek

Jedilnik, 1. 7. 2013

Osvežilno kosilo:
  • juha
  • solata
  • olivna štručka
JUHA
Spet sem imela kosilo samo zase, tako da sem včerajšnjo jušno osnovo samo segrela, dodala kroglice in domači drobnjak. Potem pa sem tudi sama pojedla z vmesnim intermecom, a to je že druga zgodba.

SOLATA
Po navdihu s KulSlo sem si danes privoščila mešano solato z repki kozic. Repke kozic sem najprej odmrznila, v vmesnem času pa sem pripravila solato. Stročji fižol sem skuhala v slani vodi in ga pustila na cedilu, da se je dobro scedilo in tudi ohladilo. Berivko (zeleno in rdečo) sem dobro umila in jo natrgala na manjše kose. Pol melancane sem narezala na manjše kocke in jih solila, da je spustilo vodo in s tem tudi grenkobo.
V skledo sem dala umito berivko (in tudi dobro odcejano), špinačo (svežo), pol na kocke narezanega paradižnika, ohlajen fižol, čičeriko s konzerve. V ponvi sem na olivnem olju na hitro popekla melancane, ki sem jih pred tem dobro stisnila, da se je voda vsa odcedila. Medtem sem očistila repke, jih dobro obrisala, solila in pokapala z limoninim sokom. Popečene melancane sem dala v skledo k zelenjavi, ponev obrisala s papirnato brisačko, ponovno dolila malo olivnega olja in na segretem na hitro popekla repke kozic. In ko rečem na hitro imam v mislih minutko za vsako stran. Kozice so namreč že itak predhodno kuhane in pripravljene za pojest. To je samo toliko, da se pogrejejo in dobijo malo barve.
Za preliv sem uporabila kečap, majonezo, vorčester omako in limonin sok. Solato sem dobro premešala, na vrh pa sem podevala popečene kozice.
Zraven sem jedla olivno štručko. Solata je bila zelo slastna in okusna in the best. Prav pasala je.

Ni komentarjev:

Objavite komentar