nedelja

Jedilnik, 14. 7. 2013

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • popečeni piščančji trakovi
  • ajdova kaša
  • kumarična solata
JUHA
Imela sem piščančje prsi od domačega pišeka, meso sem uporabila za glavno jed, kožo in kost pa za juho. Poleg tega sem dala kuhat še korenček, peteršilj, šalotko, pa še ostale potrebne začimbe. Počasi je vrelo; kuhano sem precedila in zasipala s krpicami. Tak da je bilo malo drugače. Dobra juha je bila. Zraven pa še drobnjak.
Ko sem juho servirala, pa so se začimbe na vrhu lonca oblikovale v smile face. No, če vidite. Jaz vidim. Sicer to nima nobene veze s samo juho, a sliko sem vseeno dodala. Tak za hec.

PIŠČANČJI TRAKOVI
Piščančje prsi, domače, sem narezala na rezine in jih dala v marinado (sojina omaka, gorčica, narezana šalotka). Dobre pol ure sem jih imela v hladilniku. V ponvi sem segrela malo olja in na njem hitro popekla meso. Super okusno in super mehko je bilo. Res slastno.


AJDOVA KAŠA
Kašo sem umila in dala v lonec. Dodala sem kurjo jušno osnovo (ki se mi je itak že kuhala) in lovorjev list. Skuhala sem kašo. V ponvi sem popražila narezano šalotko, dodala kašo in malo popražila. Saj je bila dobra, a z gobicami je še boljša :)

SOLATA
Kar kumarična solata. Zdaj je sezona kumaric, tak da bodo bolj pogosto na jedilniku. 

3 komentarji:

  1. SUPER FINO FAJN 1,2,3 OBROK. Zdrav, okusen, nasiten.
    Solata itak da zmaga. Jaz sem sicer sedaj že par dni na mehki kot "puter" zeleni solati + paradižniku + kumarcam + papriki, saj ko je sezona te mehke soljatike se ji ne morem upret. So pa tako nežne da komot poješ 1 glavo na dan.
    Kumarična solata pa je NJAAAMSI. A prvo se moram zelene naveličat, pol pa NAVALI NARODE :D


    Aja, včeraj ponovno LE GRANDE PARADIŽNIKOVA JUHA by my MIŠELIN CHEF MAMAN :))))))))) katera je, po mojih navodilih, skuhala dvojno porcijo in tako sem si lepo prinesel še literček juhice domov. Za 2 dni uživanja!!!

    RES JE! AJD.KAŠA JE NAJ NAJ z gobicami. Tistimi, nabranimi iz gozda z lastnimi močmi. HIhi
    Pa naj so posušene ali sveže. GOBICE NJAM v KAŠI!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Solato jemo tisto, ki je trenutno na vrtu. Zdaj so to kumarice; berivka pa še malo raste.
      Mmmm, paradižnikova juha. Slastno. :)

      Oh, ne govorit o nabiranju gob. Saj bi šla, samo ko pa nikoli nič ne najdem...sem kot slepa kura, kadar gre za iskanje gob. :)

      Izbriši
    2. Enako!! To delo ima pri nas dragi PAPAN. Se je super zverziral v zadnjih letih in tako uživamo v domačih gobovih juhicah!!!

      Izbriši