četrtek

Jedilnik, 4. 7. 2013

Na ameriški praznik:
  • juha
  • pohani zrezek s sirom
  • ajdova kaša z gobicami
  • solata
  • ledeni čaj
JUHA
Četrtinko jušne kocke (zelenjavne) sem potrebovala za kašo, preostanek pa sem pač porabila za juho. Zraven sem dala kuhat še en domači korenčke. Na koncu pa sem zasipala z rezanci in dodala še domači drobnjak. Hitro in enostavno pripravljena juha.

POHANI ZREZEK S SIROM
Kupila sem dva sv. zrezka, in sicer ribico. Mesarju sem rekla naj mi vreže dvojni zrezek in ga naj kar potolče. Doma sem oba zrezka solila z obeh strani, na notranji strani pa sem začinila s poprom in mletim čilijem. Na notranjo stran sem na polovičko dala še eno rezino sira Edamca in zrezek "zaprla". To pomeni, da sem spet naredila enojni zrezek in robove dobro skupaj pritisnila. 
Sledilo je paniranje po standardnem receptu: moka, jajca in drobtine. Poskrbela sem, da sem robove dobro spanirala, da so bili res čimbolj zaprti. Medtem sem že segrela olje, tako da sem panirana zrezka takoj dala v vroče olje. Po približno petih minutkah sem zrezka obrnila in še tu pustila dobrih pet minutk. Sem pa gledala na barvo, da je bila taka lepa zlato rjava. Ocvrte zrezke sem dala na krožnik obložen s peki papirjem, da so se malo odcedili. Meso je bilo fajn mehko in sočno, na sredini je bilo malo pikantno, sir pa se je tako fajn vlekel. Mmmm, slastno. (Rada bi si izmislila še kakšen drug pridevnik, da ne bom nonstop pisala slastno, pa mi ne uspe. :) )

AJDOVA KAŠA S ŠAMPINJONI
Že nekaj časa nazaj je, kar sem prvič pripravila to jed in sva bila oba zelo navdušena. Danes sem jo spet pripravila. Kašo sem skuhala po navodilih, kar pomeni, da sem jo najprej umila, potem sem jo dala z ustrezno količino vode v lonec. Dodala sem dva lovorjeva lista in četrtinko jušne kocke. Kuhala sem približno 25 minut. 
V ponvi sem na olivnem olju popražila eno malo šalotko (Res je dosti boljša kot čebula, ker ima tako sladkasti priokus. Mislim, da bo naslednje leto tudi na mojem vrtu rastla), dodala sem na večje kocke narezne šampinjone in popražila. Malo sem solila, poprala in potrosila s suhim peteršiljem (svežega sem si pozabila prinesti z vrta). Popraženim šampinjonom sem dodala kuhano kašo, malo popražila in zalila s sladko smetano. Pustila sem na malem ognju, da se je malo povrelo. Za prste polizat. Aja, pa še drobnjak sem posula po servirani kaši. Mnjam.

SOLATA
Kot vedno zadnje čase, sem tudi tokrat pripravila zeleno solato, pa berivko, pa špinačo in česen. Le-ta je še iz stare zaloge. Rada bi ga čimprej porabila, ker bo počasi novi pripravljen. Komaj čakam. :)

LEDENI ČAJ
Za osvežilni del kosila sem namesto sladice že zjutraj pripravila ledeni čaj. Zadnjič enkrat sem v trgovini našla čaj Poletna svežina, ki je namenjen pripravi domačega ledenega čaja. 
Skuhala sem torej čaj za eno ročko. Dodala sem pet vrečk čaja, da je res fajn okusno. Kuhanemu sem primešala tri velike žlice rjavega sladkorja. V ročko sem dala pest svežih listov domače melise, eno bio limono narezano na rezine. Ohlajen čaj sem vlila v vrč in dala v hladilnik. Okusno.





Ni komentarjev:

Objavite komentar