sobota

Jedilnik, 6. 7. 2013

Zelo okusno kosilo:
  • juha
  • hrenovke
  • zeljne krpice
  • kumarična solata
JUHA
Danes se mi je zaluštala ta prava kurja juha, zato sem dala kuhat nekaj kurje drobovine. Kot ponavadi sem dodala korenčke, pa malo čebule, pa peteršilj in luštrek in seveda vse potrebne začimbe. Počasi se je kuhalo kar nekaj časa, potem pa sem precedila. Danes se mi ni dalo nič drugega delat, sem kar zlate kroglice dodala. Domači drobnjak pa tudi ni manjkal. Še veliko pa mi je ostalo za jutri.

HRENOVKE
Tokrat sem prvič kupila telečje hrenovke. Zaželela sem si namreč malo spremembe od teh perutninskih hrenovk s PP. Skuhala sem jih v vodi, pa očitno malo preveč, ker so mi počle. Bile so malo drugačnega okusa, a so bile dobre. Še kdaj jih bom kupila. Jaz sem zraven imela malo gorčice, moj dragi pa kečap. Saj veste, za namakt. :)

ZELJNE KRPICE
To jed sem danes prvič jedla, pripravila pa sem jo po tem receptu. Navdušena sem. Jed mi je bilo tako všeč, da jo bom zagotovo še večkrat pripravila.
Kupila sem eno manjšo glavico mladega zelja, uporabila pa sem samo polovico. Za naju je bilo ravno dovolj. Polovičko zeljne glave sem razdelila na liste in debela rebra izrezala, liste pa narezala na večje kose. Zelje sem najprej umila, potem pa pustila, da se je malo posušila. Šele nato sem solila in pustila stati 10 minut, da se je omehčalo. 
V tem času sem na drobno nasekljala pol mlade čebule (je bila kar velka, pa nisem hotela vsega dat, da ne bi bilo preveč) in tri rezine pancete. V ponvi sem segrela olje in na njem najprej popražila čebulo, kasneje pa še panceto. Čez nekaj minutk sem dodala zelje, ki sem ga malo odcedila. To pomeni, da sem s pestjo malo stisnila, da se je voda malo scedila. To zelje sem malo pražila približno 20 minutk.
Na koncu sem začinila še z vegeto, poprom in sladkorjem. Premešala sem in dodala kuhane krpice. Vse skupaj sem še malo popražila in ta slastna jed je bila pripravljena. 

KUMARIČNA SOLATA
Včeraj sem od mame dobila par velikih kumaric in eno sem danes uporabila za solato. Kumarico sem obelila in naribala. Pa še prej sem probala en košček, da ne bi slučajno bila bridka. 
Za preliv pa sem pripravila: žličko kisle smetane + žličko navadnega jogurta + sol + poper + koper. Preliv sem pripravila vnaprej  in ga imela v hladilniku, da se je fajn prepojilo. Zelo dobro je pasalo zraven zelja.
Čudovito kosilo sva imela danes, pa enostavno pripravljeno.

4 komentarji:

  1. Preprosto, okusno, poletni, 1,2,3. SUPER!
    Sam kradem idejo za torek, s tem da bo namesto hrenovke ali a)pasja radost ali b)kurje letančke.

    Aja, aja, ajaaaaa Draga MADAM. Danes na obisk k LE MAMAN in PAPAN in KAAAAAAAJ MISLITE SEM SI ZAŽELEL?!?!?
    IJaaaaaa, ponovno bo VELIIIIIK LONEC paradižnikove juhiceeeee (joj, kako bi sedaj pasal oni smajli iz kulinarike "JOJ" in "GRIN" ter "PALEC GOR") katera bo ob takšnem vremenu super fino fajn sedla. MLJASSSSSSK
    Kot glavna jed pa ZAPEČENE LETANČKE + MLAD KROMPIR; oboje v pečici!!

    ŽELIM SUPER FINO ter LAGODNO NEDELJO ob DOBRI KNJIGI, kozarčku RUJNEGA in LUPČKANJU/STISKANJU :>

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je dobra jed to, tak da kar izvoli in mirne duše "ukradi". :)

      Mmmm, paradižnikova juha, pa pečene perutničke, pa mlad krompir; se mi sline cedijo.

      Tudi vam trem želim lepo nedeljo, pa prijeten klepet ob dobri hrani.

      Izbriši
  2. JEEEEEEEJ. HVALA. CMOK CMOK CMOOOOOK.

    Uživali JOJ JOJ JOOOOOJ. Nato pa še obisk moje drage prijateljice, njenega 6letnega mulčka ter novega fanta, katerega sem končno spoznal in se AS USUAL takoj ujel.
    Dodatno težo veselju pa je še dodalo dejstvo, da so moji DOMAČI PRIJATELJI in INGVERJEVI PIŠKOTI teknili vsem trem, predvsem, PREDVSEM pa malemu LUKECU, kateri si je, ko je moja maman popeljala goste n turističen ogled grunta, vzel šalco s keksi kar zraven in pridno mazal. To je to!!! MENI NAJVEČJA POHVALA, saj takrat veš da je RES DOBRO kajti otroci ne lažejo. Ostanejo pure, dokler ne spoznajo krute realnosti oz. dokler ne vplivajo drugi na njih.
    Pa pazite...me je bilo kar strah in sem bil prepričan da bodo keksi ostali. Ker jaz delam diabetične verzije, vse v razmerju 70-80%PZ MOKE in 20-30 BELE MOKE in z veliko manj maščob/sladkorja/dodatkov in to res ni za vsakogar. A za tiste, kateri živijo bolj zdravo in niso vajeni industrijskih sladic pa jim paše.

    Ufff, super. Pa pohvaljen od vseh treh. In tako bom še dalje pekel in užival v tem.

    AJA, AJAAAAAA DRAGA MOJA.
    Sem maman zaprosil da naredi dvojno dozo, tako da sem si še za danes in jutri prinesel parad.juhico domov. Danes bo ob šampinjonih z jajci zaokrožil SUPER KOSILO (itak da kroglice zraven. NAJ NAJ so mi avstrijske v oni modri embalaži. Katere so vam NAJ NAJ?)
    Jutri pa bo z skutinimi žličniki v spremljavi puranjih prsi s preostankom žličnikov!!! WIIIIIIIII HAPPY HAPPY

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kot praviš otroci res ne lažejo glede (ne)okusne hrane. Če jim ni všeč, ne bodo jedli in pika. Tako da poklon tvojim keksom. :)

      S to paradižnikovo juho si mi pa take lušte naredil...

      Zlate kroglice? Žitove v oranžno-rjavi barvi. Že od nekdaj te kupujemo. Moč navade.

      Izbriši