četrtek

Jedilnik, 18. 7. 2013

Bolj morsko danes:
  • juha
  • polnjena bučka
  • maslen krompir
  • solata
JUHA
Včeraj sem si pustila nekaj jušne osnove, kateri sem dodala korenček in jo spet pokuhala. Ponovno sem zasipala z rezanci, in kot vedno dodala še drobnjak. 
Pa malo vode sem še dolila, da sem jo razredčla, je bila malo preveč šarf za moj okus.

POLNJENA BUČKA
Baje, da je bučka izgledala kot čolniček, zato smo imeli bolj morsko kosilo danes (ne pa zaradi dejanske morske hrane). Imela sem eno veliko bučko (z domačega vrta), ki sem jo najprej dobro umila. Prerezala sem na pol in sredico izdolbla in zavrgla. Pa naj se vam ne smili, saj so bile itak same koščice to. Kdo pa bo te to jedel?
Pripravila sem nadev iz mletega mesa, pa začimbe, pa še celo malo kruha in drobtin (pač za polpete maso).
Bučko sem od znotraj posolila in namazala z olivnim oljem ter napolnila s pripravljeno maso. Dala sem na pekač obložen s peki papirjem. Pečico sem ogrela na 200 stopinj in bučko pekla dobre pol ure. Še kakšno minutko več. 
Ko je bila gotova, sem preko mesa položila rezino sira in dala nazaj v izklopljeno pečico, da se je sir raztopil. 
Pečeno sem postregla. V bučki se je med peko nabralo veliko vode, verjetno od bučke. Očitno bi morala prej soliti in malo počakati, da bi spustila vodo. Pa saj ni važno.
Važno je, da je bila odlična. Bučka je bila ravno prav mehka, pa še malo je pohrustala. Meso je bilo tudi slastno. Meni je bilo perfektno, lahno, poletno kosilo.

MASLEN KROMPIR
Imela sem še tri krompirje, ki sem jih dobro umite a neolupljene narezala na kocke. Skuhala sem jih v slani vodi in odcedila. V skledi sem jih zmešala skupaj z nasekljanim peteršiljem in žličko masla. Oh, kak še je le bilo to dobro. Mmmm, res dobro; pa ta mlada kožica.... mnjami.

SOLATA
Tokrat sem vzela samo zeleno solato. Je že kar velika, bo počasi preč in bi jo rada čimveč porabila. Malo je že trda postala. Saj veste, vročina pa tak.

Ni komentarjev:

Objavite komentar