četrtek

Jedilnik, 11. 7. 2013

Preprosto kosilo:
  • juha
  • sirovi tortelini v smetanovi omaki
  • solata
JUHA
Na meniju: svinjska juha z zlatimi kroglicami. Tako bi lahko napisali v kakšni gostilni zapis, kaj sem skuhala za predjed. Počasi praznim zamrzovalno skrinjo; imam namreč kar veliko kosti, ki jih počasi "likvidiram" s tem, ko kuham juhe. Poleg kosti sem seveda dala kuhat še obvezno jušno zelenjavo in začimbe ter vodo (brez te nekako ne gre). Pustila sem, da je res počasi vrelo dve uri. In s počasi pomeni, da sem vmes šla s sinom na sprehod. Pa ne misliti, da sem neodgovorna kuharica. Je bil moj dragi doma, pa je on pazil, če bi se slučajno kaj zgodilo. Pa se itak ni. Kuhano osnovo sem precedila in dodala zlate kroglice. Pa seveda domači drobnjak.

SIROVI TORTELINI V OMAKI
Razumem zakaj imajo v trgovini nastavljeno tik pred blagajno košaro z izdelki pred pretekom roka, seveda so posledično znižani, a ne razumem zakaj moram vedno začeti brskati po njej in občasno nekaj tudi kupiti. To se je zgodilo včeraj. Danes so tortelini že bili na krožniku. Še vedno uporabni. Skuhala pa sem kar vse, da ne bi slučajno pozabila na njih. 
Omaka je pa čist simpl. Res, bolj preprosto si verjetno ne bi mogla zmisliti, pa če bi si želela. Okej, zagotovo se da...dovolj nakladanja.
Spet je bilo na vrsti čiščenje zaloge, saj se mi je po hladilniku valjala panceta, po omarici pa še par suhih paradižnikov. Ponev sem segrela, dolila malo olja in na njem popražila narezano panceto. Popraženo sem vzela ven in dala na krožnik. V isto ponev sem dala na kocke narezan suh paradižnik, malo popražila in spet dala na krožnik. Nisem pa zmešala s panceto. In v taisto ponev sem za omako dodala deci sladke smetane in žličko kisle smetane. Ko je omaka malo povrela, sem vanjo vsipala skuhane in odcejane torteline. Premešala sem in dodala panceto. Dobro sem premešala, potem pa pustila stati, da so se tortelini "napili" omake.
Servirala sem na dva globoka krožnika, okrasila s paradižnikom in drobnjakom. Porciji sta izgledali ogromni, a ker je to bila samostojna jed, sva vse pojedla brez problema. Še moj dragi sinko jih je z veseljem nekaj pojedel. :)
Nauk te zgodbe: včasih se splača brskati po košari z znižanimi izdelki pred pretekom roka.

SOLATA
Ja kaj pa drugega paše zraven testenin kot ena ogromna skleda solate. Z domačega vrta. Zelena solata + rdeča berivka (za kontrast) + domač česen. Pa domače bučno olje. Zakon.



2 komentarja:

  1. A je še kaj porečt, ko zgodba nanese na tortelineke?!?!
    Vse kar porečem: PERFEKTNO!!!
    Vse od juhe, preko omake do soljatke.
    Mešanje okusov popražene čebule in pancete v kombinaciji s sirovim nadevom ter testeninsko osnovo je MUAAA.

    Mimogrede, včeraj sem si malo pogledal ponudbo testenin v SPARU in kaj bom nabavil. Navdušen odkril ŠPAGETE št.1 in takoj sem se spomnil na vas.
    Tile ali pa št.2 so najina izbira a ne? Slastni kot ŠUS, saj se v njih prav lepo zapletejo koščki mesa oz. zelenjave. NOM NOM NOOOM

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe, špageti no. 1 so TOP :) Se strinjam z izbiro :)

      Hvala za pohvalo.

      Izbriši