sreda

Brokolijeva juha, piščančje prsi v grahovi omaki, kapeleti in solata

Hitro in okusno:
  • brokolijeva juha
  • piščančje prsi v grahovi omaki
  • kapeleti s sirom
  • paradižnikova solata
BROKOLIJEVA JUHA
V lonec sem dala malo masla in malo olja. Ko se je segrelo, sem dodala na drobno narezano čebulo in jo popražila. Nato sem v lonec dala oprane brokolijeve cvetove, malo pustila in potem zalila z vodo. Počakala sem, da je voda zavrela, da sem lahko dodala še zelenjavno jušno kocko. In potem je počasi vrelo, da se je brokoli pokuhal. Pred koncem sem s paličnim mešalnikom spasirala, ampak ne preveč na redko. Tak so ostali še kakšni celi koščki brokolija v juhi. In za veliki finale sem žličko kisle smetane zmešala z malo vode in to mešanico vlila v juho. Zraven sem postregla malo kruha. Fina je bila; je že kar en cajt nisva jedla.

PIŠČANČJE PRSI V GRAHOVI OMAKI + KAPELETI
V ponvi sem segrela olje in na njem popražila na drobno narezano čebulo. Dodala sem na koščke narezane piščančje prsi, solila in poprala. Večkrat sem premešala, da se mi ni prijelo oz. zažgalo. Ko je meso že bilo skoraj gotovo, sem dodala grah s pločevinke, zalila z malo vode, začinila z rdečo paprike in dodala premešano kislo smetano. Ahhh (vdih:). Tak je omaka bila gotova.
Kapeline sem skuhala v slani vodi, jih odcedila in vmešala v omako. Super kombinacija; sem bila presenečena kako nama je bila jed okusna. Bom še kdaj pripravila podobno stvar. Ko bom imela kakšne ostanke za porabit :)

PARADIŽNIKOVA SOLATA
Se mi je danes zluštala, pa sem kupila grapolo paradižnik. Ta mi je boljši kot oni ta drugi, ki ga majo v Šparu :) Pa še celo okusen je bil, kot da bi zorel na soncu (no mogoče približno tak okusen:). Paradižnik (dva) sem oprala in narezala na bolj tanke rezine. Dodala še narezano čebulo in začinila z: sol, bučno olje, olivno olje, par kapljic balzamičnega kisa in voda. 
Ko sva pojedla solato, sem vzela kos kruha in si ga namakala v preostal preliv. Mmmm, to še je le dobro :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar