petek

Pečen losos, popečena zelenjava, ocvrta cvetača in solata

Pisano kosilo:
  • juha
  • pečen losos z rožmarinom in limono
  • popečena zelenjava
  • ocvrta cvetača
  • kumarična solata
JUHA
Skuhala sem ta pravo govejo juho; na koncu pa sva notri dala zlate kroglice.

PEČEN LOSOS
V keramični pekač sem najprej nalila malo olivnega olja. Nanj sem dala rezine limone, jih potrosila z rožmarinom in nanje položila dva lososova kotleta. Malo sem ju posolila, potrosila z rožmarinom in dala par rezin limone gor. To sem pekla na 180 stopinj približno 20 min. Zelo okusno. Mislim pa da sem recept enkrat videla na KulSlo. Ne spomnim se več :)

POPEČENA ZELENJAVA
Z lupilcem sem na drobno narezala korenček in bučko; rumeno papriko sem na drobno narezala. V ponvi sem segrela olje in na njem najprej popekla korenček. Popečenega sem dala na krožnik in potem v isti ponvi popekla papriko. Na koncu pa sem popekla še bučke. Vsako zelenjavo sem rahlo solila in poprala. Odlična je bila. Tak malo žar varianta.

OCVRTA CVETAČA
Dela je sicer dosti, preden sem vse spanirala. Pa še TRI jajca sem porabila za to. Me je skoraj minilo veselje. Ampak se mi je tak zaluštala, da sem mogla jo naredit. Potem sem jo v olju ocvrla. Bila je zelo zelo dobra, po res dolgem cajtu.

KUMARIČNA SOLATA
Tak malo za spremembo; ker sem se že malo navolila te kristalke oz. zelene solate. Kumarico sem obelila in na drobno naribala. Dodala sem malo česna in začinila: sol, poper, bučno olje, belo olje, kis in voda.

PS: Še dobro da obstaja forum na KulSlo, da lahko vprašam za ideje:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar