četrtek

Puranji zrezek v salsa omaki, testenine in solata

Malo mehiškega pridiha:
  • juha
  • puranji zrezek v salsa omaki
  • tagliete
  • zelena solata
JUHA
Tokrat sem spet uporabila jušno kocko, tokrat zelenjavno. Zasipala pa sem z rezanci.

PURANJI ZREZEK V SALSA OMAKI
Dva zrezka sem malo potolkla in solila nato pa popekla na olju. Ko sta bila pečena, sem ju dala na krožnik; v isti ponvi sem potem popražila por, dodala koruzo in na koncu še salsa omako (medium). Čisto na rahlo se je popražilo, hočem rečt, da nisem imela preveč na vroče nareto. Potem sem vrnila zrezka v ponev, da sta se malo navzela okusa. Na koncu sem še na drobno naribala sir po vrhu zrezkov, in se je lepo raztopil in dodal malo okusa drugačnega še.

TAGLIETE
Skuhane v slani vodi. Za naju dva uporabim tri snope/gnezda/kakor se pač že reče:) in je ravno dovolj. 

ZELENA SOLATA
Tokrat sem kupila ledenko; pa še za jutri jo imam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar