četrtek

Pečene perutničke, pečen krompirček, popečena bučka in solata

Spet nekaj dobrega:
  • juha
  • pečene perutničke
  • pečen krompirček
  • popečena bučka
  • rukola
JUHA
Spet sem uporabila kar kocko, pa korenček. Zasipala pa sem z rezanci. Tak čisto navadna juha, kot jo ponavadi tudi naredim. Aha, uporabila pa sem zelenjavno kocko danes. Pač nimam vse jušne zelenjave doma, da bi lahko domačo juho skuhala, te pa si tak pomagam. Zakaj pa ne?

PEČENE PERUTNIČKE & PEČEN KROMPIRČEK
Perutničke sem prerezala na pol (kot ponavadi) in jih začinila (sol, poper, čili, olje, zaseka) in jih dala na pekač. Ponavadi dam na pekač tudi peki papir, ampak ga danes nisem dala, pa se mi zdi, da se je sedaj boljše speklo. Tako meso kot krompir, tak da bom tudi naslednjič brez peki papirja pekla. Bo pač malo več čiščenja :)

Krompir sem narezala na večje kocke in ga dala na pekač. Dodala sem narezan korenček in čebulo. Začinila sem s soljo, poprom, čilijem, oljem in zaseko. Dala sem zraven mesa na isti pekač. 
Pekla sem najprej na 180 stopinj 45 minut. Nato sem naredila na žar funkcijo in pekla še deset minut. Glih prav so bile zapečene tako perutničke kot krompirček. Pa ravno prav pikantne, ravno toliko, da se je čutilo.

POPEČENA BUČKA
Bučko sem naribala z lupilcem. Tanke rezine sem popekla v ponvi na olju. Rahlo sem jih solila in nič drugega. Dobre so bile.

RUKOLA
Začinila sem z bučnim in belim oljem, kisom, soljo in vodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar