četrtek

Pečene perutničke, ajdovi žganci in solata

En mix:
  • juha
  • pečene perutničke
  • ajdovi žganci
  • solata
JUHA
Kurja s korenčkom in rezanci.

PEČENE PERUTNIČKE
Perutničke sem začinila (sol, poper, rdeča paprika, peteršilj, rožmarin) in prelila z oljem ter dala v pekač. Zraven sem dala četrtine čebule. Pekla sem približno 45 min na 190 stopinj; imela pa sem vključen žar z ventilatorjem. Zelo dobro so se zapekle. 

AJDOVI ŽGANCI
Ne vem zakaj so se mi danes zaluštali žganci, ker nikoli nisem bila strašna ljubiteljica. No, kupila sem si to instant varianto in sem jo naredila po navodilih:
- v lonec sem vlila dve skodelici vode,
- vodo sem solila in prilila žlico olja,
- vodo sem zavrela,
- v vodo sem vsipala eno skodelico ajdove moke,
- mešala sem in pustila, da se je pokuhalo,
- ker se mi je hotelo prijeti na dno, sem dolila še malo vode,
- odstavila sem z ognja in pustila stati,
- razdrobila sem in prelila s prepraženo zaseko.
Kljub vsemu pa sem imela občutek, kot da žganci niso dovolj kuhani. Kolikor se pač spomnim, kakšni bi naj bili. Ne vem, mogoče sem kje kaj zgrešla. Bo drugič boljše.
Drugače pa pašejo k perutničkam; tak malo drugačna priloga.

SOLATA
Mešana vložena solata. Tudi tu sem bila malo skeptična glede okusov različnih. Ampak je bilo dobro, pa je pasalo skupaj:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar